ODA DEKORASYONU

152 14 3
                                    

Biliyorsunuz ki herkes odasına önem verir. Maalesef benim odam yok ama kitaplığım ve çalışma masam var. Onları değerlendiriyorum. Hayalimdeki oda medyadaki gibi bir oda. İnşaallah beğenirsiniz. Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.
İYİ OKUMALAR:)

1-AYNA

Odanız küçükse ve eğer eşyalarınız azsa bundan şikayetçiyseniz odanıza bir ayna gereklidir. Hem odanızı büyük gösterir. Hem de eşyalarınızı çok gösterir. Sadece onla kalmıyor kendinizede bakabilirsiniz. :)

2-DUVAR SAATİ

Saat odaya dekor açısından farklılık katar. Hemde saate bakmak için diğer odalara gitmezsiniz. :)

3-DEPOLAMA ALANI

Kitaplıklar, raflar, kutular odanızı toplar. Ivır zıvırı onların içine koyarak odanızı toplu gösterirsiniz.

4-AKSESUAR

Biblo, tablo gibi şeyler kullanın. Odanıza hava katar. Bunları seçerken kişiliğinizi yansıtanı seçerseniz daha iyi olur.

5-TABLO

Herkesin evinde tablolar var. Bazıları tabloların modası geçti dediği için atıyor. Onları defter kabı ile kaplayabilirsiniz.

6-DEĞERLENDİRME

Eğer eski dikdörtgen sehpası veya ona benzeyen sehpanız varsa sprey gibi şeylerle boyayarak ve isteğiniz gibi süsleyerek minik bir dinlenme koltuğu veya bank yapabilirsiniz.

7-TABLO 2

Bazıların odasının duvarlarında resim dışında birşey yok. Ama kendi tablomuz ile odamızı süsleyebiliriz. Öncelikle istediğiniz boyutta ayakkabı kutusunu ayırın. Evinizdeki eski veya yeni kumaşlar gibi şeylerle ayakkabı kutusuna yapıştırın veya zımbalayın. İşte bu kadar. Eğer kumaşları mevsimin rengine göre seçerseniz daha hoş durur ve asimetrik asarsanız daha şık duracaktır.

Okudugunuz icin tesekkurler oylarinizi ve yorumlarinizi bekliyorum sizi seviyorum. :)

♥♥TAVSİYE MELEĞİ ♥♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin