2 Глава

157 9 0
                                    

-Знаеш ли защо те извиках?-продължи той.
-Не господине.
-Няколко учителки са забелязали,че по ръцете и краката ти има синки и рани.Някой наранява ли те?От училище ли е?-преглътнах шумно и поклатих отрицателно глава.-Щом не е от училище тогава?
-Не е ваша работа!-ако бях казала,че е баща ми,аз съм мъртва.
-Добре тогава,щом не говорите с вас,ще говорите с баща си.Уведомих го.-сега вече съм мъртва....-ако все пак решиш да кажеш,тук съм.-направих леко фалшива усмивка и излезнах от кабинета.Имаше 5 минути до началото на часа.Тръгнах към кабинета по Химия,а по пътя срещнах,, най-популярното момиче в училище,, хах каква снубарка.
-Охо Алисън,как е в дирекцията.Чух, че вече имаш свой стол там.-изсмя се изтерично и продължи.
Аз протегнах леко крака си и тя се спъна.
-Опа съжалявам,не видях къде пълзи плужека.-викам и така,защото в осми клас беше кифла и сложих един плужек на главата и, а тя опищя всичко.Засмях се сама на себе си и влезнах в стаята.Часът бавно минаваше.За пореден път гледахме презентации,от които човек може да заспи.Точно когато аз бях напът,вратата се отвори.
-Ученици,това е Лиам Пейн.Новият ни ученик.Лиам настани се където поискаш.
Той седна до Бека разбира се,всички сядат до нея,но тя е красива и виждам защо момчетата се лепят по нея.През останалата част от часа поглеждах ту дъската,ту новия и забелязах,че и той ми хвърля погледи.Най-накрая би звънецът и се запътих към съблекалнята да се преоблека за игра.
-Здравей.-нечия ръка хвана нежно рамото ми и се обърнах.-Аз съм Лиам,приятно ми е.-подаде ми ръка и я хванах,за да се ръкостискаме.
-Аз съм Алисън,може и Али.От къде си?
-От тук,но в старото училище не вървяха нещата.
-Защо?-бях прекалено любопитна.-Извинявай, че разпитвам.-зачервих се.
-Не няма проблем.-засмяхме се.-Баща ми е основният проблем в семейството ми,е аз живея само с него,майка ми почина.-той описва моя живот.Забелязах,че и той има синки по ръцете,но по-малко.Сякаш той се е защитавал повече от мен.-Ехо,Али?
-Ъм да извинявай замислих се.И аз живея само с баща ми.Разбирам те той е непоносим.
През останалата част от деня с Лиам си говорихме.Разбрах,че е свестно момче с много проблеми като дете.Сам изкарва парите си като работи в автосервиз.Отказва да помогне в бизнеса на баща му,защото това щяло да съсипе живота му.Ние сме толкова еднакви с него.Вече се чувствам по-сигурна и знам,че мога да му се доверя.
Часовете свършиха и ние тръгнахме да се разхождаме.Влезнахме в един пуст парк с няколко пейки,малко езерце,едно малко мостче и счупена дървена маса.До парка имаше шейкове.Аз си взех портокалов,а той бананов.Разказвахме си още за себе си,смеехме се,говорихме са училището и учителите.
-Радвам се,че намерих приятна компания толкова бързо.-усмихна ми се приветливо.Има хубава кестенява коса и същия цвят очи.Стои му много добре,а черната тениска очертава всеки един мускул.Хубав е.Приятен е и определено имаме общи теми.
Всичко вървеше добре докато не получих съобщение от баща ми.,,Алисън Джоунс веднага се прибирай!Колко пъти да ти повтарям,че трябва да си криеш синините,,.Шокирах се.
-Лиам трябва да тръгвам,много съжалявам,но е спешно.-той кимна и пое в другата посока.С бързи крачки се прибрах до нас, а баща ми ме гледаше така сякаш ще ме изяде.
-Как смееш да показваш синините си!Ти знаеш ли,че оставаш сама ако отида в затвора.-разктещя ми се силно.
-Аз и сега съм сама!-нямаше какво друго да кажа,качих се в стаята и я заключих.Подпрях един шкаф и стол.Баща ми блъскаше по вратата, но го игнорирах.Взех един сак и сложих дрехи,бельо,паспорт и снимката ми с мама.В тайно чекмедже имах запазени 350 евро за спешни случай като този.Отворих прозореца и скочих.За мой късмет не беше чак толкова високо.Започнах да бягам,а зад мен единствено чувах как баща ми си дере гърлото от крясъци.Явно беше отворил вратата...

Daughter of mobsterWhere stories live. Discover now