İlkokul 1-2-3

22 2 0
                                    

Ve okulun ilk günü gelmişti... Hepimiz birbirimize sarılıyorduk ve okulda 1 haftayı kimse olmadan geçirmenin heycanını yaşıyorduk. 1. Sınufı pek hatırlayamıyorum o yüzden kısa keseceğim ne yazıkki :(. Dersler hepimize zor geliyordu a yapmak, büyük r yazmak o kadar zordu ki bizim için... Ve sıra kulüplere gelmişti sen, ben, ilkim resimdeydik diğerlerini hatırlayamıyorum. Çok eğleniyorduk drama dersleri bizim için ayrı bir heyecandı zaten "Kral Çıplak" provalarını o metinleri ezberlemenin bizim için ne kadar önemli olduğunu hatırlarsın. Dediğim gibi hatırlamak bana çok zor geldiğinden dolayı burada kesiyorum...

2.sınıf
2.sınıfın ilk günüde çok heyecanlıydık. Sıralara geçtik kendimizi daha bir büyümüş hissediyorduk artık. Çarpa-bölme, zamirler, okul kuralları falan derken sınıf öğretmenimiz Hacer öğretmenin hastalandığı haberini almıştık. Bir sonraki gün hepimiz resimler, çiçeklerle gelmiştik. Ona vermeyi umarak, ama gelmemişti. 1 hafta oldu yok,2 oldu hala yok. En son felç haberini aldığımızdaki üzüntümüzü hatırlıyorum.... Onun yerine Nurten öğretmen geliyordu derslere 2.dönemin yarısında. Onuda çok severdik. Sene sonu almanca gösterimiz Tiere im Wald'i hatırlarsın veya bizi ezberlemeye zorlayan Frau Türkoğlunu. Herneyse hatırladığım kadarıyla kısa kısa yazabiliyorum şimdi sıra 3.sınıfa...

3.sınıf
3.sınıf bizim için en rahat seneydi heralde. Dersler kolaydı, günler kısaydı (iğrenç bir kafiye, evet). Hacer öğretmenden sonra yeni bir öğretmen gelmişti sınıfa. Nalan öğretmen onuda sevmiştik. Dediğim gibi anlatılacak pek birşey yok birbirimize gitmeler, kalmalar falan başlamıştı bu yıl. İngilizce gösterisinde sen köpek, ben fildim 😒. Öğretmenlerin ileri görüşlü (bkz.sosyal kitabı sayfa 3 "Atatürk'ün kişilk özellikleri") olduğu ne kadar belli. Almanca gösterimiz Regenbogen Fisch te ise sen anlatıcıydın diye hatırlıyorum (umarım doğrudur yanlışsa kızma ☺️). Böyle eğlenceli geçen bir yıldı işte. Sene sonu yaptığımız dans yarışmasında ki muhteşem(!) dansımızı unutmamak gerek tabiki.

HerbibokumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin