4.sınıfta sınıflarımız karıştırılıyordu ve hepimiz çok üzülüyorduk. Hatırlarsın...
Ama taaki senle ben aynı sınıfa düşene kadar sınıftaki çoğu kişiyi tanımasakta aynı sınıftaydık. Hemen o hafta senin doğum günün vardı ve büyün kızlar yoplanıp sınıflarımızdakilerin dedikodusunu yapmıştık (bizden beklendiği gibi). 4.sınıf zordu yeni dersler, yeni sınıflar, yeni arkadaşlar. Saçma sapan ödev defterimidie nedir onu unutan ölsün :). Biz 3.sınıfken,2 olan arkadaşlarımıza 4e geçince nasıl tepeden baktığımızı hatırlıyorum...Ve her sene olduğu gibi bu senede gösteriler, yarışmalar. İngilizce gösterisinde sen aynaydın ben pamuk prenses. Iyk. İkimizede gülğyordu seyirciler, nedenleri farklı olsada... Geçen seneki başarısızlığımızın ardından bu seneki dans gösterimize çok güzel hazırlanıyorduk ancak sen gelmemiştin... Ve kazanamamıştık tabiki. Bazılarını unuttuğum, bazlarını gerekli görmediğim ve bazılarını ise burada anlatamayacağım anılarla dolu olan bir yılda böyle bitmişti işte... Aslında şuan farkettimde her yıl anlatacak şeyler aynı uzunlukta oluyor. Küçük sınıfları hatırlayamadığım in yazamıyorum ancak büyük sınıflardaki anılarımızın çoğuds anlatılacak şeyler değil...
5.sınıf
5.sınıf gelmişti ve senle ben yine aynı sınıftaydık ama bu yol bir üye daha vardı. Bizi 7.sınıfta bırakıp giden "çağla cadısı". 5.sınıf kolaydı dersler rahattı özellikle almanca dersinde senenin yarısı aptal gösteriye hazırlanmakla geçmişti. Ve bu yıl farklı bir şey vardı Dans yarışmasını kazanmıştık.(şuan o kadar salakça geliyorki o zamanlar önemli olan şey.) peki bu başarıı bütğn yıl ettiğimiz kavgalara deymişmiydi ? Kesinlikle hayır. Kavgalarla, üzüntülerle dolu bir yıl olsada birlikte geçirdiğimiz bir yıldı da aynı zamanda. 6.senemizdi bizim...(Multimedya her ne kadar 4-5le ilgili olmasada)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Herbibokum
RandomDoğum Günün Kutlu Olsun Canım Benim Not: okunması gereken bir kitap değildir. Okuması gerek bir kişi vardır ve o kişi kendini bilmektedir.