TANIŞMA

80 6 0
                                    

Yastığın altından birşey titriyordu ve bangır bangır horoz ötüşü vardı. Evet alarmım çalıyordu. Kafamı kaldırıp gözlerim bulanık bulanık etrafa baktım ve alarmı kapatıp kafamı yastığa yeniden gömdüm. 5 dakika kadar sonra babannem aşağıdan bağırmaya başladı. "Defneem bacaklarım ağrıyo kuzucuğum uyan hadi. Daha ilk günden geç mi kalacaksın?" "Defnee, Defne" diyerek yukarı çıktı. "Gene çıkarttın eşek sıpası. Hadi uyan artık valla anneni arayacağım". Gözlerimi açıp telefonumu buldum ve saate baktım daha sonra yataktan fırladım. Servisin gitmesine 10 dakika kalmıştı. Mavi gömleğimi üzerime geçirip, siyah pantalonumu giydim.Hızlıca saçlarımı düzleştirdim ve dudak nemlendirici sürdüm. Servis korna çaldı. Koşarak aşağı indim babannem sofra hazırlamış. Ağzıma bir dilim domates atıp çıktım dışarı. Herkes arkadaşının yanına oturmuş, sohbet ediyorlardı. Zaten kalabalik değildi, 7-8 kişi kadardık. Boş olan biryere oturdum ve kulaklığımı takdım. 15 dakikada geldik. Herkesin inmesini bekledim ve sersiv şoförüne kolay gelsin deyip indim. Müdür konuşma yapıyordu. Beni kayıt eden müdür yardımcısının yanına gidip, "benim şubem neydi?" dedim usulca. "B şubesi. Şu sıraya geçebilirsin." dedi en başta sıraya dizilen 6-7 kişiyi göstererek. Sonra sınıflara geçtik. Topluluğu takip ettim. Bana çaktırmamaya çalışarak bütün sınıf benim hakkımda konuşuyordu. Sınıfa girip en arka sıraya oturdum. Boyum uzun olduğu için severdim orayı. İçeri dershaneden tanıdığım Aylin girdi. Pek sevmemiştim, hafifçe gülümsedim o da güldü ve arkadaşlarının yanına gitti. Yanıma bi kız geldi. İri yemyeşil gözleri dikkat çekiyordu. Kumral saçları vardı. Dalgalı ve uzun. "Ne güzelmiş" dedim içimden. "Hoşgeldin"dedi sevecen bir tavırla. Sohbet ettik biraz. "Gelsene yanımıza deyip cam kenarında dizilmiş, eğlenerek sohbet eden insanları işaret etti. Ayağa kalktım ve birisi daha "hoşgeldin ben Koray" dedi. Bende hoşbuldum dedim ve diğerlerinin yanına gittim. Kalabalığa gidince hepsi bi soru yağmuruna tuttu. Hoşgeldin dediler kısaca yani. Bu sevecen insanlarla sohbete dalmışken içeri öğretmen geldi. Çantamı alıp kızların yanına oturdum. Ve hocanın sınavımız hakkındaki öğütlerini dinlemeye başladım.

RENKLİ HAYATLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin