Ben Helen 22 yaşındayım. Yurtdışında okuyorum...
Sabah gözümü açmadan camdan yansıyan o güneş uyandırır hep beni bugünde öyle oldu. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Bugün çok bitkindim. Dün Sena'nın evinde parti vardı. Burda tanıştığım ilk insan olduğu için onu kırmam. Zaten kırılcak bi kızda değil , biraz fazla dobra o kadar. Her neyse. Yorgundum. Banyodan çıkıp kahvaltımı ettim. Üstüme bir gömlek bir şort giyerek kombin yaptım. Taksiye binip okulumun önünde indim. Herkes bana bakıp kıs kıs gülüyordu. Seslerini duymuyordum. Şarkı dinliyordum. Sınıfa girdim. Sena daha yoktu. Birden sınıfa birisi girdi . Yanıma oturdu. Sena ydı, bana bakarak "Helen Saçın..." dedi. O an anladım neden güldüklerini başımdan aşağı su döküldü sanki. Sena saçımı basit bir topuz yapmıştı...
Ders bitmişti. Çıktık , Sena bana " Helen dışarı çıkalım?" dedi. Evet der gibi kafamı salladım. Bir çocuk bana dönüp. Almanca bir şeyler söyledi ben ise ona. İngilizce Almanca Bilmiyorum dedim. Çocuk ingilizce konuştu. Meğersem yeni gelmiş okula adı Chris. Almanca isme sahip olmasada tipi alman olduğunu söylüyordu. Bana seninle selfie yapalım mı? dedi. Tamam dedim. Resim çektik Sena kolumu cimcikliyordu...
Eve geldim üstüme beyaz crop top giyip altına jean giydim yırtık jean o da beyazdı. Altına siyah bot gibi ayakkabı giydim. Saçımı toplayıp bandana taktım. Sena 6 kez aramıştı. Duymamıştım. Kesin kızmıştı. Geri aradım onu , açtı. Konuştuk buluşma yerimiz Donald Donuts dükkanıydı. Çok bilinmeyen bi yer olsada çok hoştu. Yemek siparişi etmeden en sevdiğiniz müziği soruyorlardı. Siz orda yemeğinizi yerken sanatçılsr şarkı söylüyordu... Aşağı indim ...
Devamı gelicek
Sena - Ben
Helen- Bi idolum