1.Part

16 2 1
                                    

...Merdivenlerde takılıp düşüyordum neredeyse. Yavaş yavaş adımlarımla iniyordum. O an bir hayal kurdum içimde, o alman çocukta vardı düşümde. Daha yeni tanısamda çok samimiydi. Yarattığım düşümde Chris benim en yakın arkadaşımdı. Tam rüyalara dalmışken bağcığıma bastım. Lanet Olsun! Az kalsın düşüyordum. Kapının orada bir ayna vardı, ona baktım. Kendime "Helen , sana n'oluyor. Kalbin... Bakışların değişti" dedim ve kapıyı açmak için otomatiğe bastım. Dışarıyı göstermeyen , dışarıyada apartmanı göstermicek bir camı vardı. Kapı açılmıştı adımı attım dışarı bakmak için tam kafamı kaldırıyordum Chris'i karşımda gördüm. Gözlerim açılmıştı, yorgunluğumu alıp yerine sevinçli bi kız getirdi. Chris yapmıştı. El salladı içeri girdi. Ben gözümü kırptım, Sena karşımda gözlerini devirirken ağzından "Anladım aşıksın, yalnız bu kadar belli etmesen keşke..." dedi. Ve yürüdük. Rüzgarlı bir havaydı, yaprakların hışırtısı uykumu getiriyordu o an zihnimşn içinde çalan thinking out loud şarkısını kesmemek için çıtımı çıkartmıyordum. O an o şarkıyla beraber Chris e nasıl aşık olduğumu düşünüyordum. Ha? Ne aşığı? Beğeniyordum işte. Güzel düşlere daldım. Sena bağırdı bir anda "Helen, Kafan yerinde değilse gitmem" dedi. Ne demekti bu? Bende ona yönelip "Bak, İstemiyorsan Git!" dedim. O da koşar adımlarla uzaklaştı. Bende dükkana girip, düşünmeye başladım. Sanırım Sena yı biraz boşlamıştım. Ne birazı? Baya boşlamıştım. Kendime kızdım, bir de tuz biberi gibi kızı kovmuştum . Sena alıngandı nasıl barışacaktım. O yeşil gözlerini , soğuk esprilerini bir daha göremiycek , duyamıycakmıytım. Üstelik tek Türk arkadaşım o iken. Helen sen n'aptın diye kendime sitem ediyordum. Onu kaybetemezdim. O herşeyimdi . Bunalımdayken, sevinirken o vardı hep. Şimdi o yokken ben kime dert yanıcaktım, kimi sevinince öpücektim. Onsuz olmazdı bana 1 senelik olsa bile tüm arkadaşlarımdan daha iyiydi. Yanağımdan bir yaş düştü. Düşer düşmez masa da 1 damla su oldu. Onu yalnız bırakmamak için diğer gözümden gelen yaşı bırakmadım. İki damla yanyanaydı...

Devamı gelicek

KabusHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin