191~ Changmin (TVXQ): Top oynamaktan birileri incinmişti... Biliyor musunuz...
Kyuhyun: Biliyorum ben.
Changmin: Millet top oynarken çok dikkatli olun bacaklarınızı incitmeyin.
Kyuhyun: Çünkü herkesin bacakları bana ait!
Changmin: BANA!
Kyuhyun: BANAA!
Changmin: BANAAA!
Kyuhyun: BANA DEDİM!
192~ SuJu hakkında;
Sunny (SNSD): İnsanlar sürekli üzerimizde hiçbir idolün olmadığını söylüyor. Ancak hayır diyoruz çünkü üzerimizde hala aktif olan TVXQ ve SuJu gibi kıdemli idoller var. Onlar da bizimle aynı şirkette. Kıdemlilerimizin bize özen göstermeleri harika hissettiriyor.
193~ A-Nation'da sahne alan Solidemo (Japon) grubu Eunhyuk'un aşırı karizmatik, Donghae'nin iyi görünüme sahip olduğunu ve dans etme, şarkı söylemede çok iyi olduğunu ayrıca da Super Junior'un en iyisi olduğunu Twitter'da paylaştı.
194~ Yesung lisedeyken saçlarını boyadı ve yakalanmamak için kafasına kask taktı. Okulda öğretmen kaskı çıkarmasını söylediğinde "Çıkaramam, kafam çok büyük!" dedi.
195~ (Bilgi değil ama çok hoşuma gittiği için yazacağım, umarım kızmazsınız.)
"Bazı maknae'ler olgundur,
Bazı maknae'ler çekicidir,
Bazı maknae'ler ise kendinden yaşça büyük olan grup üyesinin sırf kendi grubuna gelmediği için kafasına kola döktükten sonra en masum maknae benim diyecek kadar masumdur, baş harfi de Kyuhyun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Super Junior Facts
Non-FictionUmarım Türk E.L.F'lere faydası olan bir kitap olur. *-*