2. BÖLÜM

7 1 0
                                    

Ertesi gün Melek okulda Merveye Bulut ile tanıştığını anlattı ve söyledi. Merve bu olayı çok kıskandı. İçinden "Ben o gün gelmedim kesin çocuğu tavladı. Benim gelmememi fırsat bildi."dedi ve Meleği içinden kötüledi. Meleğe "Çok sevindim demek seni seviyormuş senin tek olmanı bekliyormuş açılabilmek için"
"Evet aynen öyle yazmış kağıda bugün okul çıkışında onun yanına gideceğim."
Merve çok bozulmuştu ve üzülmüştü Bulutu Meleğe kaptırdığı için sinirliydi. Ama Meleğe fark ettirmiyordu.
Okul çıkışında Merve gelmek istemediğini söyledi. "Siz yeni tanisacaksiniz başbaşa kalın" dedi. Melek ise "Hayır sende gel ben heyecanlanırım."dedi. İkisi beraber okul çıkışında durağa gittiler. Marketin orda onu gördüler. Melek heyecanlanmisti. Melek onunla göz göze geldi. Sonra Merve "Hadi yürüyelim bak seni bekliyor otobus gelmeden konuşalım" dedi ve Meleğin kolunu tutup yürümeye başladılar. Bulutun yanına gelince Bulut gülümsedi. Elini ilk önce Merveye sonra da Meleğe uzatıp "Merhaba benim adım Bulut" dedi ve tokalaştılar. Sonra konuşmaya başladılar. Bulutun hangi okulda olduğunu onlarla birlikte son sınıfta olduğunu Nerede oturduğunu onun hakkında herseyi sorup öğrenmişti Merve. Melek ise onu dinliyordu. Melek ve Merve ona telefon numarasini vermişlerdi. Bulut da onlara. Artık hergün otobüste birlikte gelip gidiyorlar sohbet ediyorlardı. Haftasonları buluşuyor gene üçü takılıyordu. Melek mutluydu. Buluta iyicene aşık olmuştu. Bulut ta onu seviyordu. Ikisi mutlulardı. Ama Merve mutsuzdu bunu belli etmesede mutsuzdu içten içe Bulutu seviyordu. Sonu olmayan bir aşka kapılmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SON  DEFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin