Razele soarelui mi-au stricat somnul, pot să zic că urăsc soarele uneori, mai mult mă liniștește ploaia, dar se aproprie vacanța de vară deci trebuie să aștept toamna.
Mă ridic din pat, iau niște haine la abureală, fac duș, mănânc ce găsesc prin frigider, mama e la lucru deci în prima zi merg singură, pe jos, minunat, îmi pregătesc geanta și plec.
Școala nu era așa de parte, eram gata ca privirile tuturor să fie asupra mea, și așa S-a întâmplat, am intrat în clasă și am așteptat profesorul.
-Bună ziua domnișoară Black! Presupun că sunteți fata nouă! Clasă, ea e noua voastră colegă! Prezintă-te drgă, spune el în șoaptă.
-Ăm, Ok, mă numesc Amona sau Am, am 17 ani și ieri m-am mutat aici.
Toți mă priveau ciudat.
-I-a loc în ultima bancă lângă Andy!
-Oooo! A început să strige toată clasa.
Stai ăla-i idiotul de ieri care m-a trântit pe jos, ce naiba?
Mă așez lângă el fără să-l salut.-Idiotule! Spun eu în șoaptă.
A venit și prima pauză, toate privirile băiețiilor erau asupra mea, toți întrebau cine-i fata nouă? Păi nu se vede, sunt aici, în carne și oase, l-am văzut pe idiot cum îmi zâmbește iar prieteni lui îl bat pe umăr, ce tâmpiți.
A sosit și ultima oră, aveam desen, așa că am scos și desenul meu, m-am dus în față și i l-am dat profei.
-Domnișoară Black ?
-Da?
-E un desen minunat! Ce spui dacă ai veni aici și să-l arăți clasei ?
-Ăm, Ok.
M-am opropiat de catedră și am ridicat desenul în așa fel încât să-l vadă toți.
Au rămas cu gura deschisă, doamne, e doar un desen afurisit, orice îl poate face, l-am înmânat din nou profesoarei și m-am întors la locul meu lângă idiotul ăla.