SLM ! YENİ BİR HİKAYE İLE KARSİNİZDAYİM - #CEMGÖK
_________________________________________________________________Gökhan'dan:
Burslu bir şekilde özel koşuyolu kolejine gelmistim.Galiba Cemre'de bu okuldaydi kim bilir belki Başka ulkededir. Onu unutmak mümkün degil.Çünkü ona kücüklükten beri aşıgım.
Bu düşunceleri kafamdan atmak amaciyla yeni okulumu dolaşmaya karar verdim. Sınıflarin oraya dogru yuruyordum. Ve...ve Cemre'yi gordum burdaydi işte.Yüzümde ki sırıtmaya engel olamadim ve bir koşede uzaklasmasini bekledim.
[]
İlk ders bitmişti koridorda Cemre'yi gördüm ona kendimi hatirlatmak istiyordum.
"Cemre!"
"Adimi nerden biliyosun?"
"Beni tanimadin mi?"
"Yoo..."
"Hani sizin eve gelirdik benim annem orada iş yapardi..."
"Sana bisikletimi vermistim. Dur yaa sen şeyin oglusun haa şey neydi yaa dur ııı..."
"Emine!"
Hemen oradan uzaklasmistim her ne kadar uzatmasamda kırılmistim hatirlamamisti beni...
Kantinden yiyecek alicaktim o sirada cemrenin bir arkadasi cemrenin yetimhanede oldugunu soylediginde şok gecirdim ne yani o zengin kız yetimhanede mi yasiyordu? Anne babasi oldukten sonra bi akrabasinin yanina gondermislerdir diye dusunmustum demek oyle degilmis ...
[]
Cemre'den:
Yarin sabah acilen Gökhan'nin evine gidecektim. Neyse ki sonradan aklima gelmisti, evini ogrenmistim.Ayip etmistim cocuga...
Parkta resim ciziyordum gorevlinin sozuyle parktan ciktim karanlikti hava o an arkamdan birinin geldigini hissetmistim.
Kostum arkami dondum kimse yoktu tekrar yoluma devam etmek icin onume dondugumde yuzu kapali birini gordum kolyemi alip kacri pislik! O bana annemin yadigariydi![]
Eve varmistim.Gokhan kapinin onunde biseyle ugrasiyordu.
"Özur dilerim dun hatirlamadim kabalik ettim"
"Önemli degil"
"Önemli, bak ben eskisi gibi degilim cok aci bi şekilde istemesemde degistim."
...
"Affettin mi?"
O sirada gülümsedi cok guzel guluyordu. Emine teyzeyi gordum bizi iceri aldi.
Biraz sohbet ettik cay , meyvesuyu derken kalkma vakti gelmisti.
[]
Yazardan:
Emine gokhanin kiyafetlerini alip gotururken birden yere Cemre'nin o gece calinan kolyesi dustu. Gokhan'in korku dolu bakislari Cemre'ye kaydi o sirada Cemre kolyeyi gordu !
°°°
İnş. Okunur.
Vote ve yorumlari bekliyorum.
Okunursa diger bolumlere agirlik verijem :):)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk Hikayesi - CemGök (Bitirildi)
Fanfiction•°||Cemre Ve Gökhan||•° °°° "O kız kim?" "Öyle biri yok!?" "Peki O elindekiler..." "Onlar sana ;)" ••• Hikayenin Başlari diziden alıntidir. Ancak Gerisi benim kurgumdur. #CemGök