SLMM!!! ARKADASLAR OKUNMA COK AZ AMA BEN FİNAL YAPMAYİ DUSUNMUYORUM BİRAZ DAHA DEVAM ETTİRİCEM İSTEDİGİM İCİN.BAKALİM BU BOLUMDE BOMBA SEYLER VAR <3
________________________________________________________________________Gökhan'dan:
Evet Cemre ile Sevgiliydik Artik. Ama o kolyeyi benim caldigimi bilmesini istemezdim. Kucuklukten beridir asik oldugum kiz zenginken o kolyeyi annem caldi diye iftira atmisti.
Her neyse eskiler geride kaldi. Ben onu naparsa yapsin seviyordum.
Aşk bu ya.Okul icin hazirlandim hemen ciktim.
Cemre'den:
Farkli duygular hissetmistim ona karsi arkadasliktan ote.Cabuk gelismisti hersey ama guzeldi.
Okula dogru yol aldim.
[]
"Gökhann!"
"Aa Cemre nasilsin?"
"İyi... Şey bugun okuldan sonra mezarliga gitsek senin icin sorun olur mu?"
"Ne sorunu aksine mutlu olurum."
Bu cevaba sevinmistim. Siniflarimiza girdik.
Dersin bitmesini istiyordum. İstiyordum cunku annemle babami cok ozlemistim.Ayrica Oraya Gokhan'la gitmek mutluluk vericiydi.
[]
Gelmistik.Topraklari kurumustu Gokhan cesmeden su getirdi doktuk.
Biraz durduktan sonra yetimhaneye yol aldik."Sen hep beni birakmak icin bosuna buraya kadar geliyorsun"
"Ev yakin zaten , sorun yok."
"Gorusuruz"
"Gorusuruz"
Öylece duruyorduk birbirimizin gozlerinin icine bakiyorduk.
Bana kollarini uzatti ve sarildi ayni sekilde bende sarildim.
Kimse gormeden hizlica ayrildik.Biz daha 16 Yasindaydik. Zengin olsam eskisi gibi huylarim olsa acaba Gokhani sever miydim diye dusumdum.
Aşk bu. Severdim herhalde.
Ama şimdi, şu an ondan ayrilmaya niyetim yoktu!?...
BLM KISA OLDU. BİLİYORSUNUZ COK SEHİDİMİZ VAR. ALLAH'TAN RAHMET DİLİYORUZ ONLARA... YAPANLARİN DA ALLAH CEZASİNİ VERECEK.
GORUSMEK UZRE #CEMGÖK CÜLER ===
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Aşk Hikayesi - CemGök (Bitirildi)
Fiksi Penggemar•°||Cemre Ve Gökhan||•° °°° "O kız kim?" "Öyle biri yok!?" "Peki O elindekiler..." "Onlar sana ;)" ••• Hikayenin Başlari diziden alıntidir. Ancak Gerisi benim kurgumdur. #CemGök