5. DENIZ

26 3 2
                                    

Asya'nin ağzından:

Okuldan geltikten sonra Denizcigimin fotoğraflarına bakarken telefonum çaldı. Umarim gerekli kisi ariyodur diye düşünürken Ertuğrul'un aradığını gördüm. Hemen actim." Efendim ciger" dedim. Ertuğrul bize hep ciger derdi. " Ciger bizim kafede bulusuyoruz sende gelsene yaww." Diyince " Hemen hazırlanıyorum cigerrr!!." Dedim ve hemen hazirlandim. Denizin fotoğraflarına tekrardan baktım ve ciktim. Deniz benim ortaokuldaki aşkımdı. Suan ayni lisede değiliz fakat Ertuğrul ile yakin oldugu icin cogu zaman hep beraber takiliriz. Kafeden içeri girdim. Bizimkiler oradaydı. Fakat birisi daha vardi ve arkasi dönüktu. Bende herkesle selamlastim ve bana dogru konuşan sahsiyete baktım. " Meraba Asya, görüşmeyeli uzun oldu. :)" diye yandan siritti. Ben sok üzerine sok gecirdim.
Karşımda Deniz duruyodu. O kadar tatliydiki. Bi.an üzerine mi atlasam diye düşününce bi an bedenimde el hissettim. Deniz bana sarilmisti. BANAA. BANA SARILMISTI. Her an bayilcak gibi oldum fakat dayanamadim bende ona sarıldım. Mira, Ecrin ve Nazlı bana ordan göz kirptilar ve bu iste parmaklari olduğunu anladım.

***

Mira'nin agzindan:

Her zamanki gibi bizimkilerle buluşacaktık. Aklima Asya geldi ve uzun zamandir Denizle görüşmuyodu. Hemen Ecrin ve Nazliya haber verdim. Ertuğrullada konustuk ve Denizi de davet edicektik. Deniz gelmisti tatilden ve istegimizi kirmayacagini düşünük. Elbette bizi kırmamıştı. Bu durum bizi cok mutlu etti ve asıl heyecanlı yere geldik. Asya nasıl tepki verecek diye düşünürken kafeye girdi ve bizle selamlaştı. Deniz in burda olduğunu anlamamıştı. Tabi o an her şeyi anlayinca şok üstüne şok gecirdi. Yüzü kızarmıştı. Sonra hemen caktirmadan Asya yi lavabo ya sürükledim. Girdigimizde baba sımsıkı sarıldı ve " iyiki varsınız" dedi. Onun mutlu olmasi beni cok memnun ederken " Yüzün kıpkırmızı olmuş, kızarmışsin hadi yüzünü biraz yıka. " dedikten sonra lavabo dan çıktık. Uzun bir sohbetten sonra Deniz, Asya' ya dönerek " Istersen yarin biseyler yapabilirz Asya. Ne dersin? " diyince Asya kıpkırmızı bir hal aldı ce "E-eevet. Evet bu cok iyi bir fikir. !"

Mira'nin ağzından:

Deniz in bu teklifi hepimizin cok hosumuza gitmisti. Bizde gidecektik; ama gizlice. :) Ikindi saatine doğru eve geldim. Kulagimda Rihannacigimin ' Bich better have my money' şeklinde sesi gelirken çok eğleniyordum tabiki dee. Sonra telefonum caldi ve Rihannacigimin ile bu guzel animizi bozan kisinin umarim iyi bir açıklamasi vardir diye düşünürken kocaman harflerle ' YAVVRRRUUMM' yazisini görünce Ecrin in yarınki plan icin - Deniz ve Asya- aradığını düşündüm. Hemen actim ve ağlama sesi ile irkildim. Ecrin in evde oldugunu öğrenince telefonu kapadim ve koşarak onlara gittim.

Ecrin' in agzindan:

Suanda kriz geciriyo sayilirdim. Evdeki çoğu esyayi kirmis ve bagirarak etrafi mahvetmiştim. Yastiklari sökmüş içlerindeki yünleri boşaltmıştım. O anki psikoloji ile her yeri mahvetmiştim. Bu hafta babam şehir dışında işleriyle ilgileniyodu. Annem de teyzemlerde kalacakti. Bende Miralara kalmaya gidecektim. Bu yüzden Mirayi eve cagirdim. Onu çok seviyorum çünkü Mira her zaman benim yanimda olur cogu zaman her şeyi olgunlukla karsilar ve mantikli hareket ederdi. Mantikli derken o anki sinirle üzüntüyle karar vermez, sevincliyken de söz vermezdi. Ona ihtiyacim vardi. Kapi calinca göz yaslarimi sildim ve ayaga kalktım. Kapiyi açtığım gibi Miraya sarıldım. ' Iyiki geldin iyki varsin....' dedim ve iceri girdi. Beni koltuga oturtturdu. Soguk su getirdi ve ictim. ' Bu olayın üstüne soguk su içilir. ' dedi.kendisi de içtiği gibi püskürdü. Kahkaha attık. Sonra neler oldugunu sormaya calisti. Beni sıkmak istemediginin farkindaydim. Fakat suan anlatmazsam sonra daha cok zorlayacakti. " Bugün kafede karşılaştık. Yanında bi kız vardı. Sarmaş dolaşlardi. Şok oldum uzun süre onlari izledim. Yaninda ki kız beni fark edince bana döndü. Ayni benim gibi şok gecirdim. Ama benimki hayal kırıklığıydi. Onunki şaşkınlık. ' Ecrin bak hayatim yanlış anladin ben sadece seni seviyorum, sana aşığım o kiz bana yanaştı , o kizla sen bir olamazsin lutfen yapma hayati-----' Kes sesini diye bağırdım. Her zamanki seyler olmustu beni.aldatmisti ve ben bunu yakaladim. Bu sefer kendi gözlerimle gördüm. Işte bu canımı acitti Mira, hemse fazlasiyla. Artik dayanamiyorum. Berkten de ayrildim her sey bitti kendi yoluma bakicam artik. Kendi yaptıklarinin cezasini kendi basina ceksin." dedim.

Mira her zamanki bir olay oldugu icin sasirmamisti " Biz sana her zaman onun iyi birisi olmadigini, yavsagin önde gideniydi. Bunu sana ilk defa yapmamıştı. Sen aklını kullanmak yerine kalbinin sözünü dinledin. Bak her zaman kalbinin sözünü dinlemek iyi olmaz yani sana iyi sonuçlar vermez. Bu da senin yaptığının sonucuydu. Artik kafana takma lütfen. Sen burda otururken kim bilir o hangk kızla oynasiyodur. Kendini yipratmaya lüzum yok. " dedi ve beni sakinleştirmeye her zaman ki gibi başardı. Etrafi toparladık. Yarin yastıkları dikecektik fakat önemli planimizdan sonra. ;)))

UFUK ÇİZGİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin