1.Bölüm: "Gerçekler"

50 3 0
                                    

Eğer bu bölüme geldiysen ya canın sıkılıyor ya da bu kitabı beğenmişsindir. Şimdi gerçekten devam etmek istiyorsan gardını şimdiden al ki gelen yumruklarda yere serilme. Çünkü burası gerçek bir saha. Burada tek düşmanın yüzleşemediklerin. Onlar sana yaklaştıkça sen kaçacaksın. Ama sana bir öneri; sakın gerçeklerden kaçma! Çünkü gerçekler hiç pes etmiyor.

Gerçek... İki dudağının arasından ne güzel çıkıyor değil mi? Gerçek aşkın hikâyesi, gerçek aşk! Sence de hepsi yalan değimli? Çünkü kız ya da erkeklerden birisi kesin bir şey yapıp ayrılıyorlar. Aynalar bile yalan söylerken insanlar neden yapmasın! Hiç düşündün mü o komik aynalar aslında yalancının teki olduğunu. Tabikide hayır.

Zor durumda kaldığımızda, izin almak istediğimizde, birisini korumak istediğimizde yalan söyleriz, en kötüsü de insanları mutlu etmek için yalan söyleriz. Neden? Çünkü bu böyle olmak zorunda, yoksa dışlanırız, en yakınım dediklerimiz yüzünüze bakarak alay eder, kullanılmış mendil gibi çöpe atılırız.

Şimdi kalk ve camdan dışarı kafanı çıkart ve bağırarak şarkı söyle. Hadi yapsana. Yapamazsın değil mi? Çünkü "insanlar ne der" düşüncesi aklından gitmez. Biz bu lanet olasıca dünyada kukla olarak kullanılıyoruz. İnsanlar bizi yönetiyor bizde yapıyoruz. Onların isteklerine göre yaşıyoruz.

Artık biraz kendin ol ve hayatını yaşa. Etrafındaki güzellikleri gör. Doğanın sesini içine çek. Bağırmak mı istiyorsun bağır! Dans etmek mi istiyorsun dans et! Ne yapmak istiyorsan onu yap. Kendi dünyanı kendin yönetmeye bak başkası değil. Artık hayatında patron sensin. Ve burada kendi kurallarını koymaya bak. Şimdi bir şey hayal et. Ve bu hayali gerçekleşmeye bak. Elinden ne gerekiyorsa yap. Dans etmek için müzik mi gerekiyor ve bulamıyor musun? O zaman kendi müziğini kendin yap. Çok az zamanın var. Belki bir dakika ya da bir saniye. Hemen ayağa kalk ve yapmaya koyul. Çünkü hayat bir kum saatiyse yaşamda kumdur. Her saniye ölüme yaklaşıyorsun.

Merhaba arkadaşlar ilk bölümümü yayınladım.  Okuyucu çok az olduğu için 2. bölümü biraz geç yayınlayacağım. Şimdiden okuyucu gelmesi dileğiyle. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 09, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KörebeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin