yalnızlık beni terk mi ediyor yoksa ?

46 6 0
                                    

Seneler geçmişti aradan , seneler geçti de içimdeki o yangın bi türlü geçmedi . Özlüyorum , üzülüyorum . Önce babam sonra berkay en sonunda da annemi kaybetmiştim . Annem geçen sene kalp krizi geçirip öldü . Hee şu meşhur berkay ise eski sevgilim bi gün öyle hic bişey demeden ailesinin yanına Almanya ya gitti.

Alarmin sesiyle uyandım . Banyoya yöneldim hemen geç kalmamaliydim bugün yeni okulumda ilk günümdü. Banyodan çıktım . Üstümu değiştirdim hemen daha sonra mutfağa doğru hızla ilerledim çay koydum bide Kaşarlı omlet yaptım . Imm cok güzeldi çabucak yedim ve sırt cantami alip evden çıktım . Henüz araba alacak kadar zengin olmadigimdan metro ya bindim . Metro tıklım tıklımdı . Nihayet okula varmıştim . Üniversitenin kafesine doğru ilerledim . Birde ne göreyim boş masa yok . Öyle aylak aylak bakınırken bi masayi gözüme kestirdim . Sadece iki tane kız oturuyordu . Yanlarina gittim ve oturmak için izin istedim . Bi süre birbirlerine baktılar daha sonra oturmama izin verdiler . Cantamdan okul için gerekli bi kaç anket çıkardım onları doldurmaya başladım . Bu arada kızlar kahve lerini bitirmiş , masadan kalktilar . Dikkatimi çapraz masada oturan esmer badem gözlü cok yakışıklı biri çekti . Sürekli beni kesiyordu . Bende ona bakmadan yapamiyordum . Ama buna bi son vermeliydim benim hayatimda kimse olamazdi . Sonra önümdeki islere geri döndüm . Öyle dalmışım ki o yakışıklı çocuğun masama gelip oturduğunu görmemişim . Bi 40 saniye bakıştık daha sonra okulda yeni oldugumu anlamış olmali ki bana okulu gezdirmek istedi . Bende hemen tersledim. O mimarlik okuyormus . Ben ise matematik Öğretmenliği . Onu göremiycegim için üzülsem mi sevinsem mi bilemiyordum . Masadan kalktim ve üniversitenin hemen yanında yer alan metro istasyonuna yöneldim. Metroya binmistim uzun bi bekleyişden sonra. Kafamda bir ton soru vardı . Cevap bekleyen . Eve gelmiştim sonunda bugün cok yorucu geçmisti . Hemen yatagima uzandim ...

YALNIZLIK SERÜVENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin