PROLOG
“Toti adolescenti se bucura de fiecare prostie pe care o fac..traiesc viata la maxim si nu le e frica de consecinte sau de ce le va aduce ziua de maine. Fie ca ei beau pana cad din picioare sau fumeaza pana isi inunda plamani cu acel fum insuportabil, niciodata nu o sa le pese. Ei cred da totul este doar o joaca. Dar la mine nu este chiar asa. Cand aud/pronunt cuvantul “adolescenta” e la fel ca oricare cuvant. Pentru mine acest cuvant lipseste din viata mea. Nu stiu cum e sa iti traiesti adolescenta ca o persoana normal, stiu doar ca mi-as dori nespus de mult doar pentru o zi sa fac tot ce ceilalti nu au incercat pana acum. Mi-as dori sa pot sa am si eu un prieten ca toate fetele. Sa simt acei fluturasi in stomac, sa stam pana noapte tarziu pe un bloc inalt sa privim stelele si sa am parte de mangaieri delicate si sa pot avea si eu o mama care sa ma inteleaga nu sa fac ce face acum. O mama normal nu iti oblige fata sa se prostitueze pentru bani..dar asta e mama, se foloseste de trupul meu pentru nevoiele ei si eu nu pot face absolut nimic decat sa stau si sa indur toate aceste chinuri pe care o fata normal nu le-ar suportan, si cred ca s-ar fi sinucis pana acum..dar eu m-am obisnuit. Stiu poate pare ciudat cand zici ca te-ai obisnuit, dar la mine e altfel. Am incercat sa schimb chesti asta dar fara success. Au fost doar niste incercari esuate si dupa asta imi luam bataie de nu m-a mai ridicam din pat 2 zile.. asa ca am preferat sa stau cuminte si sa indur… m-am obisnuit cu timpul si poate intr-o zi va veni si vremea mea cand voi simti si eu cum e sa ai o adolescent lipsita de griji si chinuri. Si poate intr-o zi aceasta dorinta mi se va implini si mie intr-un final.”
-Hey m-am gandit sa mai scriu o poveste:)) blahhhh...sper sa va placa si sper sa va fie pe plac urmatoarele capitole daca o sa mai vreti sa continui, desigur :) Multumesc celor care citeste si Lectura placuta :) !!!
-Andreea Daniella
CITEȘTI
Dark days of adolescence
Fanfiction“ADOLESCENTA-tigari ascunse, posete pline, rasete, lacrimi, certuri, impacari, imbratisari, nebunii, poze, scoala, mii de emotii. Facem greseli, petreci mult timp online, te pui tarziu la somn si esti nebun/a dupa o persoana…Acesti ani ar trebui sa...