Can not even have a life so ugly.

99 10 5
                                    

Hey am postat si eu intr-un final..sper sa va placa si sorry pentru greselii :) si daca va face placere sa cititi ceva scris de mine am mai scris o poveste...In love with two brothers

o parere ceva.. merciiii anticipat :*

Am ajuns la cimitir la  tata. Acolo era niste lumanari aprinse, iar cand ne-am inros am vatut-o pe bunica mea.

Atunci cand am vazut-o mi-au dat lacrimile si un fior ma cuprins pe sira spinari. Cand m-a vazut m-a luat in brate si m-a strans la piept. Era foarte emotionant momentul avand in vedera ca nu ne-am mai vazut de la moartea tatei in ciuda faptului ca locuim in acelasi oras, mama nu prea m-a lasat s-o vizitez.

 Ochii mi s-au umplut de lacrimi si incet incet au inceput sa imi pateze  obrazul alb. Bunica mea mi-a sters lacrimile cu mana ei fina si mi-a zis:

 -Nu mai plange, bunica e aici si nu voi mai permite sa ti se intample ceva.

 Bunica mea a incercat din rasputeri sa faca ceve ca mama sa fie scoasa din drepturile de”mama” pe care cica le are asupra mea. Dar nu prea a putu sa faca mare lucru..pentru ca cei de la protectia copiilului au trecut prin patul mamei si au ajutat-o ca sa nu ma dea bunici.

 Mi-am luat la revedere de la prietena mea si i-am promis ca o voi cauta si ca o sa mai vorbim si nu o s-o mai indepartez de mine. Am plecat cu bunica “acasa”. Aceasta a fost surprinsa de mediul in care traiesc dar asta e.

 -Ai venit asa repede Magg..dar nu a mai apucat sa spuna nimic pentru ca a vazut-o pe bunica. Farfuria pe care o tinea in mana sa prabusit pe covorul din hol.

 -Cum iti permiti sa intri in casa mea si sa te apropi de fiica mea?

-Acum sunt fiica ta?

-Taci Magan.

 Atunci cand am auzit m-am strambat la ea stie ca nu imi place sa imi zica asa si face asta ispre. O urasc cand face asta.

 Atunci bunica i-a lipit o palma pe obrazul care acum cateva minute era alb si dintr-o dat deveni rosu la contactul cu mana bunici. A cazut pe jos precum si farfuria care acum era sparta si cioburile imprastiate pe jos la fel ca si orice sentiment pe care il am eu bune pentru mama

Pe chipul mamei infloreau bobite de lacrimi care mai apoi sa strabata obrazul rosu.

-De ce ai facut asta? Tipa ea la buni

-Asta nu a fost nimic pe langa ce i-ai facut tu lu’ Maggi. Sa iti fie rusine, asa hal de mama ce ai ajuns. Unde te-a adus disperarea dupa banii si dupa avere. Ti-ai neglijat propriul copil in favoarea barbatilo. Esti o jigodie de femeie.

 Dar atunci ea se ridica de pe covor vrand sa ii dea o palma bunici dar nu  a apucat pentru ca eu m-am bagat in fata ei primind palma care era destinata bunici. Atunci cand palma a facu contact cu obrazul meu lacrimile mi-au  inunda fata fara voia mea. Am cazut pe jos asemenea farfuri. Cu ultimele puteri m-am ridicat si m-am sprijinit de bunica care m-a dus in camere mea, lasand-o pe mama in hol.

Ajunsa in camera mea m-am cuibarit la sanul ei si am dat drumul lacrimilor pe care le tineam de mult in mine, astfel putand sa ma calmez.

-Nu mai plange ingeras totul se v-a schimba intr-o zi si in favoare ta.

Nu am avut puterea sa zic nimic doar am schitat un zambet fals care a intristat-o si mai rau pe bunica. Am adormit in bratele ei si asa am putut sa mai linistesc.

De dimineata:

Cand m-am trezit bunica nu mai era langa mine si asta m-a facut sa ma ingrijorez. M-am dat jos din pat si am simtit sub talpi parchetul rece, am pus mana pe clanta usi si am apasat timida . Am scos capul pe usa sa vada daca bunica e pe hol dar nu era. M-am dus la baie dar nu am gasit decat o mica tarfa care si-o tragea cu unu asa ca priemele cuvinte pe care le-am rostit au fost:

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 15, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dark days of adolescenceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum