Stateam pe pat cu genunchi trasi cat mai aproape de mine si cu capul pe ei asteptand indevitabilul. Usa se deschide incet si pe ei intra monstrul pe care nu il pot numi mama. O mama obisnuita nu ar face asa ceva . O mama obisnuita isi pedepseste copii cand fac ceva rau sau ii recompenseaza cand au luat note bune la scoala. Ii cearta cand intarzie acasa sau ii pune sa isi faca curtat in camera pentru ca stie ca nu ii place. Dar a mea nu e asa, pur si simplu nu ii pasa de ce fac si se foloseste doar de mine pentru banii.
Mama nu a fost mereu asa, sa schimbat mult dupa moartea tatei. El a murit acum 1 an jumatate dupa o cearta groaznica cu mama.
Venea de la lucru si cand a ajuns a gasit-o pe mama in bucatarie cu o sticla de alcool si nu intelegea ce se intampla. Atunci a aflat ca eu ramasesem corijenta la chimie si mama ma batuse rau de tot. Tot atunci din cauza batai de la mam eu m-am taiat cu lama si am lesinat. Doctori i-au spus tatei ca nu cred ca o sa ma mai trezesc si asta a fost ultima picatura pentru tata. Statea zile si nopti cu mine in micul salon unde nu patrundeau decat cateva raze de soare. Statea si imi citea catile mele favorite. Pentru ca am fost in comna cam 2-3 saptamani el nu suporta sa ma avata asa, el considera ca nu sunt eu acea de pe pat si in fiecare dimineata imi face parul, ma machea si seara ma demachea iar si asa o lua in fiecare zi de la capat si de fiecare data cand facea asta imi face cate o poza si o pune pe panoul care se afla in salon.
Eu il auzeam si vroiam sa vorbesc cu el dar nu puteam si cand m-am trezit nu l-am mai gasit acolo langa mine dar am gasit un billet pe sacunul pe care el obisnuia sa stea mereu:
“Orice scrisoare ar incepe cu Draga si numele persoanei dar eu nu o sa fac asta o sa iti zic ce am de zic si sper sa nu fi suparata pe mine dupa asta si din aceasta scrisoare sa intelegi de ce am facut ce am facut. Am stat si te-am vegheat pe parcursul timpului cat “ai dormit” pentru ca tu nu erai in coma nu tu erai fetita mea care doarme mai mult decat trebuie si ca o sa te trezesti dupa ce tati nu o sa mai fie cu tine. Am facut asta pentru ca asa am simtit. Daca eu nu o sa mai fiu cu tine tu te vei trezi si vei fi la fel ca altadata dar mult mai puternica si vreu sa sti ca te iubesc din tot sufletul si niciodata nu o sa permint sa ti se intample ceva chiar daca eu nu o sa mai fiu langat tine o sa te veghez de acolo de unde sunt. Sa nu o mai lasi pe mama ta vsa se mai atinga de tine cu vreo palma pentru ca o sa ma eu grija de ea la monetul potrivit chiar daca tie ti se va intampla ceva eu voi fi acolo si o s-o fac se regrete tot ce iti va face. Tati sa sti ca te iubeste si sa nu faci ceva nesabuit pentru ca locul tau este aici nu langa mine. Si mai vreu sa te rog ceva, cand te vei trezi si vei citi aceste randuri scrise cu multa suferinta si iubire pentru tine vreau sa iei scrisoare sa ii faci o copie, s-o pun intr-un plic in forma de inimioara si s-o ingropi la mine la mormant ca sa stiu ca tu esti bine da.
Tati te iubeste sa nu uiti asta niciodata”
Si cand am ajuns acasa de la spital am gasit pe usa un doliu si mi-am dat seama ca totul e adevarat. Cand am intrat in camera mea am avut un soc. As gasit o funie atarnata de tavan cu sange pe ea. Era funia cu care se spanzurase tata. Am dat-o jos cu o teama si am pastrat-o pentru ca era ultimul lucru ramasa de la el. Poate vi se pare o aiureala, cum sa pastrezi asa ceva dar pentru mine era totul.
Mama nu a suportat ideea ca el nu mai este siv asta e din vina mea asa ca a facut tot posibilul sa-mi fac viata un calvar. La varsta de numai 15 ani jumatat dupa moaretea tatei la vro o luna mama ma dat afara din casa pentru o perioada de timp dar dupa a considerat ca pedeapsa nu e destul pentru mine. Ca pot sa ma duc la un cami si sa fiu adoptata si sa traiesc in continuare fericita asa ca m-a cautat cu ploitie si m-a aduc acasa unde in casa mica pe care o aveam a facut bordel. Si ca totul sa fie complet eu eram una dintre angajate.
CITEȘTI
Dark days of adolescence
Fanfiction“ADOLESCENTA-tigari ascunse, posete pline, rasete, lacrimi, certuri, impacari, imbratisari, nebunii, poze, scoala, mii de emotii. Facem greseli, petreci mult timp online, te pui tarziu la somn si esti nebun/a dupa o persoana…Acesti ani ar trebui sa...