10 septembrie . Ora 19:17 .
Stau intinsa in pat uitandu-ma pe pereti , intrebandu-ma ce naiba fac cu viata mea . Peste 3 zile incep facultatea iar eu nu am realizat nimic productiv vara asta . Locuiesc in New York , iar duminica am sa plec in Londra , sincer , nu regret nimic , am un trecut dat dracu aici si chiar ma bucur ca am sa incep de la zero in Londra . Singurul lucru care ma deranjeaza , e ca am sa locuiesc la matusa mea , as prefera sa stau in caminul de la facultate dar nu , " pentru siguranta ta Bella , stai la sora-mea , fie ca iti convine fie ca nu " . De ce mama nu vrea sa inteleaga ca eu nu o suport pe Jade ?
Ugh , Jade e sora lu mama , ea are 29 de ani si ii place sa traiasca viata la maxim , inca o data " pentru siguranta ta Bella , stai la sora-mea , fie ca iti convine fie ca nu " . Cum as putea fi in siguranta cu o persoana care pleaca la 7 dimineata din casa si se intoarce la 4 seara ?
Ma rog , ar trebuii sa nu ma mai gandesc la asta . Cum ar trebuii sa nu o fac cand peste 2 zile eu plec la ea ?! Nu gata .
M-am ridicat din pat , pornind spre bucatarie pentru a-mi lua niste biscuiti . De ce fix cand imi este pofta de biscuiti nu mai am cu ciocolata ? De ce am impresia ca lumea ma uraste ?
Nervoasa , am luat un mar din bol si am urcat in camera . Mi-am luat laptop-ul de pe birou si m-am pus in pat tragand patura pe mine pentru a ma simtii mai confortabil .
Mi-am deschis twitter-ul pentru a vedea ce mai este nou .
" Vai , am 2 notificari , ma cauta lumea , ce sa zic . " gesticulam cu mainile prin aer .
" super vorbesc si singura acum " imi dau ochii peste cap in semn de frustrare .
-
Primu capitol , sper ca e ok , stiu ca e plictisitor dar e ca orice prim capitol :)) .
YOU ARE READING
11:11 || L.H.
FanfictionRoses are dead Violets are crying I'm in a hospital They say I'm crying .