Am dat uitarii amintirea ce venea o data la vederea pozei si m-am concentrat pe a doua notificare .
Primisem un follow , asa ca am accesat notificarea pentru a vedea cine ma urmareste . Hm , Luke Hemmings ? Numele nu imi transmitea nimic , asa ca i-am accesat pozele , poate il recunosc din poze . Este blond , cu ochii albastri ca marea , iar zambetul lui imi face inima sa bata si mai repede . Este asa frumos , cum s-ar uita la una ca mine ? Ma rog , e doar un follow , dar sunt sigura ca nu mi-a vazut pozele .
Am lasat sectiunea de fotografii si am trecut la date , este din Sydney , Australia , are 19 ani deci se pare ca este cu un an mai mare ca mine .
Parea sa fie ok baiatul , oricum , de cand imi pasa mie cine imi da follow sau nu ? Acum chiar ca sunt stupida . I-am dat follow back si am accesat mesajele pentru ai transmite un multumesc .
Bella11 : Multumesc pentru follow :)
Am lasat laptop-ul deschis si am coborat pana in bucatarie pentru a-mi face o cafea . In timp ce se prepara cafeaua m-am uitat fugitiv pe geam pentru a observa vremea . Ploua si o doamne , ala a fost un fulger ? Nu conteaza . Oricum nu aveam planuri pentru azi decat leneveala.
Am ajuns in camera si am amplasat cana cu cafea pe masuta de langa pat . Un zgomot produs de laptop m-a facut sa tresar . M-am apropiat de ecranul laptopului ca sa observ ca am primit alta notificare pe twitter , mai bine zis , un mesaj .
Lukehemmings : Cine mai multumeste pentru un follow ? :))))))))))
Ăhm , stai ce ? Se pare ca acest Luke nu e chiar asa dragut pe cat credeam eu ca va fi
Bella11 : Scuza-ma ? Am vrut doar sa fiu politicoasa ..
Lukehemmings : Esti singura persoana care mi-a multumit pentru un follow :))))))
Bella11 : Si e ceva rau in asta ?
Lukehemmings : Nu , cred :))))))))
Bella11 : Chiar nu imi pot da seama ce vezi tu asa amuzant in chestia asta ..
Lukehemmings : Totul :)))))))
Ok omul asta ma calca pe nervi .
Bella11 : Stii ceva ? Daca tot ti se pare asa amuzant , poti oricand sa imi dai unfollow si gata .
Lukehemmings : Tu chiar nu ai simtul umorului , nu ? :))
Bella11 : Pa !
Am inchis nervoasa laptop-ul si m-am trantit in pat . Care e faza cu el ? Ce e asa rau in a multumii pentru un follow ? Sunt extenuata .
-
Necorectat
YOU ARE READING
11:11 || L.H.
FanfictionRoses are dead Violets are crying I'm in a hospital They say I'm crying .