KURBANLIK İNSANLAR

274 14 1
                                    


-KAİ ANLATIM-

Yuri "İyileştiğine göre Kai sıradaki kurbanımızı seçelim."dedi.

Etrafa göz gezdiriyordu.

Sehun "Bu aralar hiç bize karışan birileri var mıydı?"dedi

Yuri "Var.Bana karışan bir kız vardı.Goo Hara."

Kızın olduğu yere baktım.Güzel kızdı.Öldürmeden önce kızı becersem mi acaba?

Sehun "Bu sefer öldürme biçimimiz nasıl olacak Kai."dedi

"Önce kızı soyacağım sonra vücuduna derin çizikler atacağım.Ve en son kafa."dedim.Ben bıçaklarımla ilgilenirken Yuri yeni plan kurup Hara yı korkutmadan buraya getirmeye çalışıyordu.Bu yüzden bıçaklarımı sakladım.Televizyon ve koltukta koymuştuk.Gerçekçi  dursun diye.

Hara bana ve Sehun  a baktı.

"Vayy yakışıklılarda buradaymış."dedi.

Sehun un kulağına fısıldadım.

"Geçenki senindi bu seferki benim."dedim

Kızın kolundan çok sert bir şekilde çekip yukarki odaya götürdüm.En son buraya Krystal i getirmiştim.Ah o kızı bir becerebilsem ama onuda yapacaktım.

Harayı sertçe becerdikten sonra aşağıya geri getirdim.

"Çok yoruldum.Niye tekrar getirdin beni buraya."dedi Hara.

"Şimdi göreceksin zaten seni küçük sürtük."dedi Yuri (opps sorry)

"Ne oluyor ya?"diye cırladı Hara.

Ben bıçakların olduğu yeri açtım. "Hayır!" diye bağırdı Hara. Kaçmaya çalıştı ama Sehun onu tutmuştu.

Yuri "Bir dahakine erkek öldüreceğiz.Siz  ikiniz hep beceriyorsunuz. Bende lezbiyen olmadığıma göre."dedi Güldük.

Yuri kızı soydu.Sehunda ellerini ve ağızını bantladı. Bende bıçağımı kıza doğru yönlendirdim.Kız çırpınıyordu. Tabi bu benim için bir şey fark ettirmiyordu.Derin çizikler attım ilk önce vücuduna.Biraz bekledim. "Şimdi bu acıdan sonra bir daha acı çekmeyeceksin. Ve bize karışmanın nasıl bir sonuç oluşturacağını anlamış olacaksın." dedim.

Kız durmadan ağlıyoru. Şu an çok eğleniyordum. Sadist olacak kadarda değildim bence.

Kafasını hızlıca kestim. Üstüm kan olmuştu. Üstümü değiştirdim. Yuri ile eve gittik.Sehunda ortalığı temizleyip gelecekti.Her öldürdüğüm insan.Aslında benim için tek bir kişi anlamına geliyordu.

Babam

2 YIL ÖNCE

Annemle eve girmiştik.Okul alışverişi yapmıştık.Yukarıdaki odaların birinden çığlık sesi geliyordu.Annem salonda kalmamı söylemişti.Ama bende onun arkasından gelmiştim.Çıplak bir kadın vardı.İnliyordu.Babamın altında inliyordu.

Annem çığlık atmıştı.Kardeşim Yuride görmüştü.Babam panik olup çekmeceden silahını çıkardı ve annemi vurdu.Oracıkta can vermişti annem.Babam bizide öldürmeye çalışmıştı.Yuriyi kolundan vurmuştu.O evden kaçtık. Annemi kim bilir nereye gömmüştü.Mezarı bile yoktu.Daha 15 yaşındaydım ve büyük bir travmaydı benim için bu.

Bir gün babamı takip ettim..Evden çıkmıştı.Evin anahtarını değiştirmemişti hala.Kapıyı açıp içeriye girdim.Annemin cesedi hala buradaydı.Ben bu eve girmeseydim eğer belkide annemin bir mezarı bile olamayacaktı.Evdeki tüm paraları ve Yuri ile benim tüm eşyalarımızı aldık birlikte.Yuri annemin cesedini görmemişti.

Önden onu yolladım eve.Bavullar ve paralarla.Annemin bir mezarı olması gerekiyordu.Tek başıma yapamazdım.Sehun u aradım.Her zaman benim yanımda olmuştu o. Ailesi zengindi.Herşeyi ayarladık.Ve annemi gömdükKardeşim ve ben hem çalışıp hemde okuyoduk.

Bir gün babamın evine gittim.Yüzüme maske takarak. Yanında bir kadın vardı o çırılçıplak inleyen kadındı.Aşkla bakıyodu o kadına.Küçük ocukları vardı.

Bizi kardeşimi ve beni unutmuştu belliki.Kapıyın arkasından onları seyrederken birden gizlendiğim yerden çıktım ve kadına ateş ettim.Kalbinden vurmuştum.Tıpkı babamın anneme yaptığı gibi.

Küçük çocuğu zorla babamın elinden çekip aldım ve merdivenlerin olduğu yere kadar getirdim.Merdivenlerden aşağıya itti hızlı ve sert bir şekilde.O düşmeyle kafasından kanların fışkırması bir olmuştu.İkiside ölmüştü.

Babamı öldürmeden acı çekmesini sağlamıştım.

BU BÖLÜMÜ BİRAZ UZUN YAZMAK İSTEDİM

DOYA DOYA OKUYABİLİN DİYE

BU ARADA KAİYİ SÖVMEK SERBEST

KAİ NİN BABASINIDA


KULLANILMIŞ OYUNCAKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin