GÖRDÜĞÜM MANZARA BENİ...

252 18 3
                                    

-İRENE ANLATIM-

"Sehun ben seninle Sevgili olamam"dedim.

Tam aşık olma moduna daha geçmemişken bunu demeliydim yoksa çok geç olabilirdi.

Kris in dedikleri kafama kazılmıştı resmen hep o cümleleri duyuyordum kafamın içinde.

Jessica unnie için Sehundan vazgeçebilirdim.Hem güvenemezdim ki ona.

Sehun afallamış bir şekilde bana bakıyordu.

"Neden?"diye sordu.

"Senin iyiliğin için eğer bana dahada bağlanırsan çok daha zor atlatırsın."

"Şifreli şifreli konuşma anlamıyorum"dedi Sehun

"Gayet açık konuştum."dedim ve gittim.

Büyük bir fırtınanın eşiğinde olduğunu bilmiyordu.Umarım kendini kurtarmayı becerirdi.

Krystal bana Kai nin mekanına gelmem gerektiğini söylemişti.Kai nin Kris ve bana bir süprizi varmış.

Merak içinde Kai nin mekanına gittim.

Gördüğüm manzara beni allak bullak etmişti...

-KRİS ANLATIM-

Jessica nın mezarında ağlıyordum.Kimse beni ağlarken görmezdi.Çünkü ağlamazdım ben.

Ben dövüşçüydün sert dururdum çünkü.Ama Jessica benim iyiliği ortaya çıkarmıştı.İlk onun yanında ağlamıştım.Son kezde onun yanında ağlayacaktım.Bir daha ağlamak diye birşey yoktu benim için.

"Hoşçakal sevgilim."dedim son kez mezarlığa bakarken.O sessizlikte telefonumdan gelen mesaj sesiyle irkildim.Telefonuma baktım.Krystaldi.

Kai nin mekanına gelmem gerektiğini yazmıştı.

Kai nin bir süprizi varmış. O katilin yanına gitmek istemiyordum.Ama Krystal için gidecektim.Kai nin mekanına gelmiştim.

Gördüğüm manzara beni resmen şoka uğratmıştı.

BUGÜN BÖLÜM YAZMAYA DOYAMADIM

SİZİ ŞANSLI BIDIKLAR HADİ YİNE İYİSİNİZ

BAYRAMDA YAZAMAYABİLİRİM

AMA YAZADABİLİRİM SON 2 BÖLÜMÜM KALDI

BİRDAHA FİNAL HÜZÜNLÜYÜM O YÜZDEN BİRAZ


 


KULLANILMIŞ OYUNCAKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin