,,Deidaro-senpai," zavrní Amaya pode mnou. Dívám se na její zpocený obličej a její oči jsou zastřené vášní a láskou ke mě. Spojím naše rty. Rošťácky mě zuby zatahá za spodní ret. Heknu rozkoší. Ta holka je dokonalá. ,,Am-chi."
,,Ano?" ze snění mě vytrhne hlas Amayi. Sedí naproti mě. Už je normálně oblečená a zaujatě mě pozoruje. ,,Ehh, ohayo," pozdravím celý rudý a otočím se k ní zády tak, aby neviděla napnutou látku kalhot. ,,Volal jste moje jméno ze spaní, stalo se něco?" zeptá se mě a zezadu mě obejme. ,,N-nic."
,,Tak proč koktáte, Deidaro-senpai?" zašeptá a vydechne. Její dech mě lechtá na krku. Málem zavrním slastí. ,,Jen tak. Vypadni. Kde je Tobi?" nechci být na ní nepříjemný, ale budiž. Odtáhne se ode mě. ,,Spí," její hlas už nezní hravě. A vůbec. Nejsou v něm žádné stopy po emocích. Polknu. Ublížil jsem jí? ,,Sbal se, jdeme," rozkáže mi odtažitě a mé vzrušení okamžitě zmizí. Nahradí ho výčitky. Sbalíme tábor a já jsem nucen si chrápajícího Tobiho hodit přes rameno.
Celou cestu mlčíme. Je to těžké. To dusno mě ničí. Ale co bych měl říct? Bože, proč se tak chovám? Tohle nejsem já. Prober se, Deidaro. Na ničem jiným než na umění ti nezáleží. A nevypadá ona jako to nejnádhernější umění? Ozve se můj vnitřní hlas. Prudce zatřesu hlavou. ,,Zmlkni!" vykřiknu nahlas a ona mě probodne prázdným pohledem. Polknu. Z jejích očí mi běhá mráz po zádech. Nepůsobí vůbec jako její otec. Je mnohokrát děsivější. Ani nemrkne, otočí se zpátky a pokračuje v cestě. Tak to jsem podělal.
Konečně dojdeme k domu, kde se koná ples. Je obrovský. ,,Tobi, takže zůstaň tu a hlídkuj. My se jdeme převléknout," rozkážu Tobimu. Já i Amaya jsme dostali společenský oděv. Konečně se někde o samotě převléknu do obleku. Pane bože. Jak to někdo může nosit? Teď mě vidět někdo z kluků, mohli by se potrhat smíchy. Vlasy si stáhnu do vysokého culíku a kravatu si nenamáhám zavázat. Brzy ze stínu vyjde i Amaya. A já žasnu údivem.
Naproti mě stojí snad to nejkrásnější stvoření. Amaya má na sobě růžové kimono s květy sakury. Ve vlasech má růžové kvítko a nad sebou drží růžový deštník. Hadí oči nahradily normální černé oči. Líce má lehce červené. Ksó. Peine, tohle je dost velká podpásovka. ,,Jak vypadám, Deidaro-senpai?" zeptá se tiše a zahákne se do mě. ,,Vypadáš krásně," přiznám popravdě a zrudnu. A ona taky. A tak se vydáme do budovy, netušící co se přihodí.
ČTEŠ
Akatsuki is my new family (Naruto FF CZ)
FanfictionCo se stane, když do Akatsuki přijde nový člen? Co se stane, když je to dívka? A co se stane, když je to dcera Orochimara, o které ani sám nevěděl?