gözlerimi annemin sızlanmalarıyla açtım. annem yine bir şeyden memnun olmamış ki söyleniyor ah annne ah işsiz misin nesin hasta olmadığı halde sırf ben herşeyi yapiyim diye sızlanıyo
- ah ah betül saat 9:30 ama betül hala uyuyo bu kız adam olmaz normal kızlar annelerin kahvaltısını hazırlar çayını demler bizimki anca kitap okuyup ruh hastası olsun manyak anormal kızım bu kızı ben iyi yapamamışım acaba içeri tıkmak için çokmu zor!!!
bunu demesiyle gözlerimi kocaman açıp yatakta doğrudum oha anne çüş anne yataktan kalkıp yatağımı topladım banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım saçımı at kuyruğu yaptım ama annem hala konuşuyo hemen gidip menemen yaptım.kahvaltılıkları dizdim.çayı koydum ve annemin yanına gittim.
*anne sızlanma artık lütfen kahvaltı hazır hadi git de ye
-sen mi kahvaltı hazırladın.ölmesem iyidir.
diyip kıkırdadı.bende hemenn ardından göz devirdim milletin annesi de benimki gibimiydi acaba beni evde sürekli ezikler başkalarının yanında över yüceltir belki de annem anormaldir.evet kesinlikle.ıhım kendimi tanıtayım adım betül 17 yaşındayım okulların açılmasına 5 gün var.ailemin durumu iyi annem bir restorandın müdür yardımcısı babam'da aynı yerin müdürü yani villada falan oturmuyoruz ama bir sitede 8.katta oturuyoruz tek kardeşim kendime ait odam bilgisayarım not 5 telefonum var yani durumumuz çok iyi bence ben bu arada erkek kadın çocuk mağzasında görevli olarak çalışıyorum evde canım sıkıldığı için üç aylığına bir işe girdim.annemle babam pek sıkmazlar yani her yere gitme iznim var ama ben pek istemiyorum sevmiyorum o masum kızlar gibi saf salak da değilim gayet herşeyi anlarım.omuzlarımın 7 cm aşşağısında kahverengi saçlarım 1.68 boyum var hiç mütevazı olmıycam daşş gibi hatunum bee :D yerünk kendimi yer .annemle babam kahvaltı yaparken odama girip mini siyah dar eteğimi siyah mektup çantamı elime aldım ve beyaz içimdeki sihay iç çamaşırımı belli eden gömleği giydim.hıı bu arada iddialı giyinirim ;) altıma da siyah yüksek topukklu stilletoları geçirip mutfağa geri döndüm.
*hey bebekler ben kaçar vuhuuu iş beni bekler :)
-dikkatli git dikkatli gel !!
evden çıkıp.taksiye bindim yolu söyleyip kafamı cama yasladım valla benimki hkayelerde ki gibi oluyo kafam hiç cama çarpmıyo yani bileiyorum ama ben kendi kendime düşünürken geldiğimizi fark ettim ücreti ödeyip mağzaya doğru yol aldım.zaten formaları giydiğime göre bir sorun olmıyacaktır.içeri girip şeymanıın yanına yöneldim.
Resim=ben