Inteligence?

308 26 21
                                    

U lidí rozpoznáváme různé druhy mozkové kapacity , které rozlišujeme do několika skupin.

1) Lidé geniální:
(Bližší definice v první části)
To jsou lidé jako jsem já (ale nehledejte v tom žádný egoismus)
Lidé, co umí "logicky" uvažovat, bravurně ovládají sarkasmus, mají vkus a samozřejmě jsou to lidé vtipní (lidé vtipní definice v minulé části)
Zjednodušeně pro ostatní skupiny: Lidé nejlepší
Tito lidé trpí výbuchy smíchu (taky schizofrenií, paranoiou - ale to není důležité)

2) Lidé nadprůměrní:
Tito lidé mívají většinou jenom jednu, popřípadě dvě, vlastnosti společné s lidmi geniálními. Z pravidla se jedná o humor a sarkasmus.

3) Lidé průměrní:
Lidé úplně obyčejní, ničím neprosperují ani v ničem nezaostávají. Jsou to lidé, které přehlednete. Většinou nemají vlastní názor a přidávají se k většině. Nijak výrazně se neprojevují. Zkrátka obyčejní, průměrní, nenápadní lidé.

4) Lidé podprůměrní:
Tento druh mozkové kapacity má prvky průměrných lidí i dementů. Ve větší části se chovají jako průměrní, proto je těžké je od sebe rozlišit. ... Avšak ... Tento druh mozkové kapacity je znám pro svoje atypické chování při nouzových, stresujících a kritických situací. Po přehrání nějaké z těchto situací, zjistíme, že daný subjekt začne panikařit a být hrozbou sobě i okolí.

5) Lidé dementní:
Dostali jsme se k poslednímu druhu, který je bohužel nejrozšířenější. Tento druh mozkové kapacity trpí hodně častými záchvaty smíchu (taky paranoiou a schizofrenií - opět, není důležité). Tito lidé "nemaj páru" co je to logika nebo pojem kontrola a to nad vším (nad sebou, situací, životem, ... ), Jsou zcela bezprizorní, ale dá se s nimi dobře manipulovat, takže kdyby se tu náhodou objevil někdo, kdo chce ovládnout svět - může mi pomoc. Mají mizernou paměť, zapomínají svoje jména, občas zapomenou, co je to zrcadlo, zapomenou, kde bydlí nebo jak vypadají.
Pro nás geniální lidi je těžké s nimi žít (třeba pod jednou střechou, ano narážím na sourozence - mojí mladší sestru, chápete, jak někdo tak geniální jako já, může mít stejný genetický základ jako já? - já tedy absolutně ne! )
Lidé dementní se poznají už od pohledu.

Takže ... tohle je takový speciál a bude to každý pátý díl. Napište jaké rozdělení má být příště. A každý by se v tom měl najít (celé to berte s rezervou a můžete vzít třeba i konzervu
:D)

Za tuhle část poděkujte mé nespavosti a silné opravdu silné kávě.

Votes a komentáře potěší.
- Děkuji za přečtení (už přes 50 reads, wow, jsem NEJ)

"ÚVAHY"Kde žijí příběhy. Začni objevovat