Dıt dıt dıt dıt......
Yorganın altından elimi çıkarıp alarmı bulmaya çalıştım. Bir kaç birşeyin devrilmesi sesi gelse de önemsemeyerek alarmı azimle bulmaya çalıştım. Eh ne demiş Atalarımız
AZİMLE SIÇAN BETONU DELER!!
En sonunda elime gelen alarmı yorganın altına alıp işkence ettikten sonra Tekrar yorganın altından komidinin üstüne fırlattım. Alarm sayesinde biricik aşkım uykucuğumda kaçmıştı.Hiç insan sevgilisini bırakır mı yahu!! Bu dediğime iç sesim göz devirdi. Bende ona göz devirerek karşılık verdim. Hiç anlamıyorum benim gibi akıllı ve zeki kızın nasıl böyle aptal bir iç sesi var anlayamadım gitti. Neden ben? Why ?
"Böyle olmayacak en iyisi ben elimi yüzümü yıkıyım geleyim" diyerek ayağa kalktım kalkmaz olsaydım!!
"Soğuk beton, soğuk beton, soğuk beton," cırlamaya başlayınca. Odaya 1. Muratın eniştesinin kızının amcasının oğlu Ayşe sultan girdi. Pardon amcasının kızı olucak oo.. caktırmayın...
"Ne bağrıyorsun sabah sabah Zeynep" evet Ayşe sultan biraz kızgın gibi kırmızı alarm!!Hemen anneciğimin yanına koşup yanaklarından yumuşak şekilde sıkmaya başladım.
"Oyyy benim Sultanım seni özlemisim ondan yani" diyip iki yanağından da şappur şupur öptüm. Ayşe Sultan da hemen yumuşadı. Ehh kime çekmiş? Bana tabisi.
"Dur deli kız, yanaklarımı ıslattın hep" bunu demesiyle tekrar şappur şupur öpü verdim.Terlik yememek için hızlı bir şekilde lavaboya giderken malesef kıçımın üstüne düşü verdim. Tamam düşmeye alışkınız ama eşofman altının neden yırtılması diye birşey var eşofman altını niye sağlam yapamazsınız anlamam ki?
Arkadan gülme sesleriyle kendime geldim. Gereksiz SIÇAN Umut yine yırtılarak gülüyordu. Yırtılma deyince eşofmanımda fazla hasar var mı baktım. Sağ ağ tarafında 10 bilemediniz 12,5 cm bir yırtık bulunuyordu.
"Hahahah koca götüyle yırrtı. Eşofmanı hahahah" gereksiz Umuta 'buradan defol yoksa senide yırtarım çocuk' baqışı attım. O nasıl bakıştı bilmiyorum ama gereksiz arkasına bile bakmadan kaçmıştı. Bende olsam kaçar hatta kendimi 1 ay mutfağa kilitlerdim.Neden mi mutfak diye sordugunuzu duyar gibiyim. Tabiki bir Zeynepoçino aç kalırsa o evi kemirmeye başlar hatta evdekilere yağı akan sıcak pişmiş but gibi bakar. Yani size diyeceğim o kızdan uzak durun. Yemek demişken galiba acıktığımı ve tuvalete gitmem gerektiğini anladım.Yırtık eşofmanımla ben tuvalete gittik sonra güzel bir kahvaltı yapıp, yırtık eşofmanıma veda ettim, okul kıyafetlerimi bir çırpıda giyip saçlarımı da yolduktan sonra eyeliner sürüp evden kendimi dışarı attım.Yolda gerinerek konuşmaya başladım.
"Ohhğğ beeağ sonunda çıkabildim." Beni gören iki meteor "bu kızmı" bakışı atıyorlardı. Hemen iki kolları normal hallerine getirip tatlı kız haline bürünerek el salladım. Sallamaz olsaydım ikiside arkalarına bakmadan kaçmaya başladılar.
"Yine mi gol değil yaa" çocukların arkasından baka kaldım. İç sesim;
'Tabi öyle baka kalırsın ışte, get yolun ortasında öyle gerin bende görsem kacarim bikere...' iç sesimi takmayarak okul yoluna devam ettim.Okulumuz bahçesine girerek okulun kapısına ilerledim. Okuldan içeri girdiğimde benim dolabımın orada bir kalabalık gördüm. Kesin dolabımı kıskanıyorlar. Zayn müslüman bi kere tmm mı. Neyse saçmalamayı bırakalım da gidelim bakalım. Dolabimın yanına yaklaşınca birkaç kız bana küçümseyici bakış atıyorlardı. Dolabımın yanında müdüre hanım kızgın bir şekilde bana bakıp şöyle dedi;"Zeynep GÜRSOY şu andan itibaren okuldan atıldınız!!"
Opss şu andan itibaren yırtıldım..
Ben Şok
Ben İptal
Ben Wefat. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞAPŞİK
Novela JuvenilO bir Zeynepoçino...Hayata her zaman neşeyle güler.Hayat ise ona götüyle güler... Okuldan atılmasıyla başka okullar onu atıldığı için almıyor.Sadece o okul hariç.. Zeynep'in macerasında olmak ister misiniz??