Jeg våknet av solen som skinte i øye mitt.
Jeg tok frem mobilen og gikk in på mine sosiale medier.
Plutselig slo det inn i hode, hvem var det som egentlig slo meg i hode? Hvem var det som prøvde å drepe meg? Jeg var jo så nær døden!. Det var så liten sjanse jeg kunne leve.
Da fikk jeg plutselig i hode mitt at mamma sa,
"Flashback"
Mamma pov//:
Jeg satt ved siden av min vakre datter som jeg ikke vet jeg kan snakke eller høre le igjen?. Hun lå der helt blek i ansikte men mange maskiner rund seg.Hun begynte å bli blå i ansikte. Og puste tungt.
Jeg begynte å rope på legene jeg skrek av full hals.
Noen leger kom fartende in på romme og etter litt var helle rommet fylt av leger og sykepleier.
En lege sa noe til en av sykepleier det så veldig bekymret ut.
Og etter en lang prat mellom dem kom sykepleierne til meg.
" går det bra med deg?" Sa hun og satte seg på huk foran men.
" nei jeg tror ikke det" sa jeg bekymret og redd.
"Vi er lei for å si det, men vi kan dessverre ikke hjelpe datteren din. " sa hun
" Hva! Nei dere kan ikke bare gi opp hun kommer til å våkne jeg vet det!" Sa jeg"Vi får se hva vi får til," sa sykepleieren.
En etter en kom alle legene ut og plutselig lå min datter helt alene i et stort hvit rom.
Jeg gikk inn til henne å satte meg ved henne. Og tok hånda hennes og hold et god tak i den.
Mens pappaen til Maria kom in og tok hånda på skulderen min.
Jeg tok Hånda over hans.
Tårene begynte å strømme på.
"Maria, vakreste Maria vær så snill å snakk til meg, vi skal gjøre hva som helst for deg bare svar meg min lille engel" sa jeg mens tårene mine trillet ned Kine mitt.
En tåre trillet på hånda til Maria. Plutselig begynte hun å åpne øynene sine.
Det første hun mumlet var
" Isac, isac " de sjokkerte meg litt men vi prøvde å få henne til å glemme det. Fordi det var nok nemlig Isac som prøvde å drepe henne."Flashback over "
Mere?
Litt kjedelig del. Hva syntes dere om historien?
YOU ARE READING
BadGirl & BadBoy Sesong 2 isacelliot
Fanfiction-- To år senere -- Maria for stor skade i hode hun har vært i koma i 1år. Og hun kan ikke huske noe eller noen ikke engang sine egne foreldre og ikke kjæresten Isac. Hva skjer når Maria sakte får gamle miner til bake. Og hvem var det som skadet Mar...