- Del 20 -

1K 32 5
                                    

Jeg tok på jeg meg den lange hvite t-sjorta til Isac og haltet ned trappa.

Det var nesten litt vanskelig å gå etter at Isac hadde puttet kuken sin in i den svake lille fitta mi.

Jeg åpnet forsiktig døra...

Der fikk jeg øye på..

" PAPPA? " sa jeg høyt.

" Hei kjære " sa han og gikk in

" skulle ikke du til Paris " sa jeg redd

" jo men de trengte ikke meg så mamma gikk"

" FAEN I HELVETE!" Tenkte jeg!

Hva faen skal jeg gjøre med Isac som ligger splitte naken på rommet mitt.

" Maria " avbryter pappa meg.

" ja "

" hvem sine sko er dette?" Sa pappa nyserig og pekte på skoene til Isac.

" em de er mine" sa jeg fort

" mener du det de er er minst størrelse 40 og du bruker jo 38, " sa pappa og studerte skoene

" føttene vokser Hehe," sa jeg og lo nervøst.

" Maria de her er ikke dine. Dette er noen gutte sko" sa pappa og så litt stengt på meg.

" Maria ! Er Isac her" sa han sint

Jeg svarte ikke men så bare ned i gulvet.

" MARIA," sa pappa høyr noe som fikk meg til å skvette

" ER ISAC HER SPØR JEG" sier pappa strengt i en høy og bestemt stemme

"Ja" sier jeg lavt

"Hvor er han" sier pappa

" jeg er her " sier Isac som kommer ned trappa. Overraskende har han på seg klær.

Jeg løper mot Isac og klemmer meg fast i han. Og han holder et godt takk rundt meg.

" HVA I HELVETE GJØR DU HER ETTER AT JEG BA DEG OM Å HOLDE DEG UNNA MARIA" sa pappa sint

" Ja, jeg gikk mot det du sa. Men det er fordi jeg elsker Maria." Sa Isac

" men du er en morder " sa pappa til Isac

" Det var ikke med! " sa Isac sint + lei seg.

Pappa dro meg til han.

" du skal bort her i fra skjønner du!" Sa pappa strengt og så på meg.

" NEI, " sa jeg og braste ut i gårt.

" gå her i fra " ropte pappa til Isac mens han pekte på døra.

" NEI Isac ikke gå!!" Ropte jeg til han. Mens jeg rev meg løs fra pappa.

" JEG SA GÅ HER I FRA!" Skrek pappa til Isac.

" Jeg beklager Maria " sa Isac og ga meg et kort kyss på leppene før han gikk.

" NEI ISAC, PAPPA VÆR SÅ SNILL"

" PAKK SAKENE DINE MARIA DU SKAL BORT HER I FRA INNEN IMORGEN! " sa pappa mens han små dyttet meg mott trappa.

Isac pov://
Jeg ble kasta ut for andre gang. Nå regna det ute.

Jeg klarte ikke å gå mer jeg gled med porten til huset til Maria.

" FAEN! " ropte jeg
Jeg hater live mitt som dette. Hvorfor han han ikke la oss være sammen. Om noen få dager er hun Sikert dratt og NEI jeg skal ikke la henne gå.

Jeg reiste meg opp og gikk og ringte på hos Maria igjen.

.....

Mere? 

BadGirl & BadBoy Sesong 2 isacelliotWhere stories live. Discover now