Vis dere lurer på hvordan Maria ser ut så er det er bilde oppe^^ det er Maria .
Btw fant bilde på nett.Etter en lang tenking bestemte jeg meg for å kjekke e-posten min.
Jeg tok frem Mac' en min og logget på og så på Mailene jeg hadde fått.
Det var spesielt en Mail som tok all oppmerksomheten min.Det var fra en som søkte etter modeller. Jeg har vært modell tidligere men ikke på nesten 3år. Da var jeg modell for 15år Gammele jenter stil.
Men nå vil de at jeg skal være mer voksen og mer sexy aktig.
Jeg leste. Mailene og åå den sto det.
" Heei, Maria
Du har vært modell hos oss tidligere og nå vil vi at du skal komme til bake å gjøre en mer boken og sexy look for oss. Den skal være på forsiden av et blad.Under shooten skal du bli tat bilder av i bikini og bh og gestreng.
Vi håper u har lyst til å bli med.
Hilsen Modellie.
Modellie et undertøy merke jeg fant på)OMG dette har jeg lyst til å bli med på. Jeg må ringe å fortelle det til Isac først.
-- Samtale --
M- Hei baby!
I - Heey, babe skjer?
M- jeg har fått modell jobb!
I - seriøst det er jo kjempe bra. Skulle gjærne gitt deg en Gratulere klin nå!
M- Aw haha, det skal du få gjøre.
I - hvem skal du være modell får?
M - jeg skal være undertøys modell.
I - Uuuu, sexy look eller?
M - Jeep!
I- Nice.
M- vil du møtte meg etter shooten?
I - ja det vill jeg gjerne babe.
M - så bra jeg har savnet deg.
I - jeg har savnet deg meg og kyssene dine og ikke minst...
M - ikke minst hva da ?
I - stønnene dine 😏😂. ( mens han laget stønne lyder i mobilen AH,AH,Ah,)
M- OMG haha
I - men Ses snuppa !
M- ses kjekken!-- samtale over --
OMG noe ganger er Isac bare så Wierd og pervers. Men jeg elsker ekle og perverse Isac!!.Jeg løp ned til mamma og pappa. Men det var ingen ser de hadde allerede dratt på jobb.
Så jeg bestemte meg for å sende mamma en meling ,
De skrev jeg:
" Heei mamma, jeg skal ha en shoot for en kles merke. Er det greit jeg møtter Isac etter det?"Mamma;
"Åh så bra vennen kos deg masse. Bare gå å møtt han du men ikke si noe til pappa!"Maria:
" tusen takk mamma! Lover å ikke si noe"-- samtale over --
Mere?
YOU ARE READING
BadGirl & BadBoy Sesong 2 isacelliot
Fanfiction-- To år senere -- Maria for stor skade i hode hun har vært i koma i 1år. Og hun kan ikke huske noe eller noen ikke engang sine egne foreldre og ikke kjæresten Isac. Hva skjer når Maria sakte får gamle miner til bake. Og hvem var det som skadet Mar...