Epilog

153 35 18
                                    

Astazi era ziua.Intrunirea de 20 de ani de la terminarea liceului.Logan se pregatea sa plece de acasa.

"Iubitule,sigur nu vrei sa vin cu tine?"

Logan isi refuza sotia.

"Trebuie sa stai cu copiii.Oricum e prea tarziu sa chemam bona."

Adevaratul gand de care se temea Logan,era ca s-ar putea sa fie si Elysa la reuniune.Doar fusesera in aceeasi clasa.

"Da,asa este...Lysa,Isla,veniti sa va luati la revedere de la tati!"

Logan isi imbratisa copiii si saruta nevasta,dupa care se indrepta spre liceu.Din fericire,locuia in fosta casa a parintilor lui.

<<Oare chiar o sa vina Elysa?>>

***

Isi revazu aproape toti fostii colegi,inafara de Elysa.

<<Se pare ca n-a putut ajunge...>>

"Bau!"

Logan se intoarse socat.

Elysa arata la fel de frumoasa,doar putin mai matura.

"Wow!Nici nu zici ca au trecut 20 de ani!"

"Buna si tie,Logan."

"Buna,Elysa."

"De fapt,e Butterfly."

"Inca nu ai trecut peste porecla asta?"

"Ha-ha!Din moment ce nu ne-am mai vazut,banuiesc ca nu ai de unde sa stii ca acum,ma cheama legal si oficial,Butterfly."

"Asta e...surprinzator!"

"Cum mai e viata ta?"

"Sunt casatorit de noua ani,am doi copii.Lysa,opt ani si Isla,doua luni.Lucrez ca notar,nimic special.Tu?Te-ai casatorit?"

"Nu,inca sunt burlacita."

"Copii?Slujba?"

"Sunt stewardesa.Nu am copii.Planuiesc sa adopt unul,dar mai tarziu.Mai am lucruri de experimentat."

"Nu ti-au ajuns 20 de ani?"

Butterfly a chicotit.

"Dragul meu Logan,n-o sa-mi ajunga nici o mie de ani!"

Restul reuniunii au dansat,au ras,au depanat amintiri.S-au simtit din nou adolescenti.

<<E deja ora doua?>>

"Butterfly,eu trebuie sa plec,ma asteapta Rosa acasa!"

"Cred ca asta a fost tot..."

"Cand o sa ne mai vedem?"

"Banuiesc ca la reuniunea de 30 de ani.Pa,Logan."

"Pa,Butterfly."

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Oficial,Butterfly este terminata!Wow...

Postez imediat multumirile.La un moment dat,cred si sper ca o sa o editez.

Cine s-a prins de ce am subliniat numele lor in ultimul capitol si in epilog?Lasati comentarii.

Cine ghiceste primul primeste dedicatie la primul capitol(1."Hei").Este inceputul,deci este foarte special pentru mine.Numai asa puteti primi dedicatie la el.Daca nu ghiceste nimeni pana maine seara,dau dedicatia celui care a fost cel mai aproape de adevar.

Daca vreti dedicatie la alt capitol,spuneti in comentarii!

ALL THE LOVE,

DIANA

ButterflyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum