"Bun venit acasa!V-ati distrtat,fiule?"
"Da...A fost o aniversare de neuitat!"
"Ma bucur!Aveti planuri pentru azi?"
"De fapt,da.Am vorbit cu parintii mei,iar Logan o sa ramana peste noapte la mine.Daca ii dati voie,desigur."
"Nu cred ca mai e nevoie de permisiunea noastra..."
<<Oare asta are legatura cu intelegerea facuta?>>
***
"Logan,adu-mi si mie mopul din debara!Te rog frumos!"
"Imediat."
Logan cobori scarile si intra in debara.
"Nu este aici."
"Stai asa,vin imediat!"
Elysa intra in camera,dupa care cineva incuie usa si se facu intuneric bezna.
"AJUTOR!A!Cineva m-a incuiat!"
<<De ce Butterfly este asa calma?>>
"Nu te mai ambala asa...Am rugat-o pe mama sa ne inchida.O sa ne dea drumul maine dimineata.Pana atunci,o sa ramanem singuri pe intuneric."
"Trebuie sa fie un intrerupator pe undeva..."
"Este pe partea cealalta a peretului."
"De ce ai face asta?"
"Pentru a te ajuta sa iti infrangi frica de intuneric."
"Butterfly,nu e doar o teama stupida!Am fost si la psiholog,dar n-am scapat de ea!"
Logan incepu sa planga.
"Ce s-a intamplat?"
"Era o seara oarecare,aveam sapte ani.M-am trezit in toiul noptii,aveam nevoie la baie.Cea de la etaj era stricata,asa ca a trebuit sa cobor scarile.In drumul meu,am incercat sa aprind lumina,dar nu mergea.Mai tarziu am aflat ca cineva umblase la sigurante.Imi era foarte frica.In spatele meu s-a auzit un zgomot.Cand m-am intors,acolo era un om.Un hot,mai exact.Am urlat,iar hotul a fugit.Parintii mei au venit,iar de aici toata lumea stie ce s-a intamplat.Pana la urma politia l-a gasit pe tip,dar de fiecare data cand este negru in fata ochilor mei,am impresia ca s-a intors."
"Of,Logan.Sunt aici,cu tine.Nu trebuie sa iti fie frica."
Elysa se aseza jos,si ii stranse capul lui Logan la piept.
"Te iubesc,Butterfly."
"Si eu te iubesc.Noapte buna."
"Noapte buna."
Dar niciunul dintre ei nu a adormit.Au stat tacuti,in intuneric,multa vreme.
CITEȘTI
Butterfly
القصة القصيرة"Atunci am înțles de ce i se spunea Buttefly.Era exact ca un fluture,liberă şi fără griji" 28.09.2015-#21 în Proză Scurtă ©Hey_I-Love-You All Rights Reserved 2015