dos/cinco

388 43 7
                                    


Merhaba, Harry

Bugün okulda mutsuzdun . Evet gülümsüyordun . Ama onlar acını saklamak için gülüşündü . Ben biliyorum seni . Gamzelerin bile sana küsmüş, sadece gölgesini gösteriyordu .

Yemekhanede çaprazımdaki masaya oturdun . Hatta bana baktın bir süre . Ben ise heyecandan yemeğimi bile yiyemedim, farketmişsindir .

Okulda bazı kızlar bana aşık . Gözlerimin içine, gözleri parıldayarak bakıyor, çok güzel gülümsüyorlar Harry . Gerçekten çok güzel gülümsüyorlar . Keşke onları başka birine aşık edebilseydim . Sende bana onların gülümsediği gibi gülümser misin?

Yeni kız arkadaşın var sanırım . Bugün seni onunla okul çıkışı gördüm . Ama ona çok güzel gülümsüyordun Harry . Gamzelerin barışmış seninle . Güzel ve bakımlı bir kız Taylor . Evet, o kızı tanıyorum .

Seni uzaktan sevmek çok zor . Sana dokunmamak çok kötü . Sana sarılamamak çok iğrenç . Ben sadece seni istiyorum oysaki . Sadece kokunu içime çekmek istiyorum . Gamzelerinden öpmek istiyorum Harry . Yeşil gözlerini, mavilerimle buluşturmak istiyorum .

Eve geldiğimde beni twitter dan takip etmeye başladığını farkettim . Ayrıca facebook tan eklemişsin . Mutlu oldum Harry . Evet saçma ama mutlu oldum . Nefes aldığın her saniye benim için mutluluk . Çünkü sen yaşıyorsun Harry .

2 gün önce doktora gittim . Sanırım kanserim . Kanser hakkında hiçbir şey bilmiyorum komikliğe bak . Ama şanslıyım diğerlerinden 10 ay yaşayabilirim belki . Ama böyle konuşmayalım, daha kanser olup olmadığım belli değil sonuçta .

Doktor kendini mutlu eden şeylerle ol dedi . Ama ben seninle mutluyum . Seninle nasıl bir arada olamam ki? Beni okulundaki normal belkide çirkin bir çocuk olarak görüyorsun . Fakat ben senin için yaşıyorum Harry .

Yarın yine yazacağım . Okumaya devam et Harry .

Sevgilerle, Louis.

Merhaba,Harry | l.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin