Capitolul 4

50 5 0
                                    

A doua zi sunt trezita de alarma telefonului. Ma dau repede jos din pat , avand doar doua ore sa ma pregatesc. E 6 dimineata, va trebui sa ma obijnuiesc din nou cu facultatea. Ma duc la baie ,imi fac un dus si ma spal pe dinti ,apoi imi caut haine. O sa ma imbrac cu o fusta neagra ,o bluza alba si ma incalt cu niste ghetute negre. Cand ies pe geam sa vad cum e afara , decid ca nu trebuie sa imi iau ceva mai gros pe mine. Ma duc si ma machez ,nu depun prea mult efort deoarece pe mine nu ma intereseaza asa mult ce cred ceilalti despre mine ,mie trebuie sa imi placa . Nu pot sa neg ca sunt atenta la detalii ,dar nu foarte des. Imi indrept parul si vad ca s.a facut 7:20. Imi iau geanta in care imi bag un caiet si un pix ,pentru cursuri ,si alte chestii necesare. Ajung la 8 fara 10 la facultate si ma duc la primul curs. Acolo ma intalnesc cu Harry ,care se aseaza langa mine. Nu prea sunt atenta la curs deoarece eu si Harry vorbim ,e chiar foarte dragut si sociabil. Nu prea ma asteptam,dar trecem peste ,aparentele inseala. Si la prima vedere pare un tip dur datorita tatuajelor si faptului ca el nu prea rade. Face asta foarte rar. Imi ia numarul de telefon si decide sa imi dea un mesaj ca sa mai iesim ,acum ca suntem "prieteni". Dar ,intrebarea e ,suntem sau nu prieteni? Cred ca da. Cand ies de la curs, ii dau mesaj Francescai ca sa ne intalnim ,avem curs impreuna. Cand ne vedem ,sare pe mine si ma ia in brate , asta aproape facandu.ma sa cad.
-Buna si tie , zic eu si ea rade.
-Pai , mai ai cursuri dupa?
-Nu ,prima zi nu e asa incarcata pentru mine.
-Atunci mergem la mall.
-Da ,Fran ,poti sa decizi in locul meu,nu e nici o problema. Ironizez eu.
-Asa ma gandeam si eu.
Ora trece repede ,apoi mergem la mall cu masina mea. Ne ducem la cafeneaua noastra preferata ,apoi la cumparaturi. Nu imi iau multe chestii ,dar Francesca da ,ea are noroc azi ,eu nu. Mi.am luat o bratara foarte draguta * zic eu *. Cand ma uit la ceas , e 4. Am un mesaj.
"Buna ,Maya -Harry"
Nu stiu de ce , dar cand vad mesajul zambesc ,Francesca nu observa , spre binele meu. Ii raspund repede
"Buna si tie ,Harry"
-Mai bine mergem acasa , se face tarziu. Spune ea.
-De ce nu vii la mine ?ii propun eu Francescai.
-De ce nu .. Oricum maine avem toate cursurile la fel.
-Toata saptamana le avem , de ce nu ramai la mine pana duminica ?
-Asta e o idee buna , dar hai sa imi iau haine de acasa .
Mergem sa ii luam hainele de la apartamentul ei si apoi ne indreptam spre locuinta mea. Opresc la un magazin sa luam dulcuri ,suc , mancare si cafea ca sa avem.
Cand ajungem , ne schimbam , amandoua imbracandu.ne cu pijamale pufoase deoarece afara era foarte frig si in inauntru nu se incalzise. Ne apucam de teme si la 6 terminam. Ne uitam la filmul "Sub aceeasi stea " si cand se termina ,amandoua plangem. Mergem sa mancam , apoi ne bagam in pat pana ne ia pe amandoua somnul,ceea ce nu se intampla foarte devreme , deoarece povestim tot, ea zicandu.mi de Niall si eu ii zic de Harry. Imi place cand petrecem timpul impreuna , e asa linistitor , ea e ca o sora pentru mine.

You and IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum