Capitolul 6

36 2 0
                                    

Nu am putut sa dorm foarte mult. Dimineata ,la 6:00 m.am trezit si am plecat la bucatarie. Partea proasta a fost ca m.am uitat la telefon. Aveam mesaje de la el. Cat de ciudat poate sa fie aces baiat. Cand m.am uitat la mesaje si la pozele vechi am inceput sa plang. Oboseala ,stresul, nervii. Toate s.au acumulat si am inceput sa cedez. Acest moment a fost momentul in care am cedat. Le.am cedat tutoror. Simeam ca ma urmaresc si am incercat sa le fac fata ,am incercat sa indepartez toate problemele de mine ,dar cred ca ele nu ne indepartau de mine ,eu fugeam de ele. Acum nu am mai avut de ce sa fug ,vestea asta m.a prins ca o capcana si toate au reusit sa ajunga la mine.
Ii aud pasii lui Harry ,de ce trebuia sa se treazeasca tocmai acum? Nu incerc sa ma opresc din plans ,nu ma feresc de nimeni. Harry si.a pus mana peste umarul meu ,apoi m.a tras la pieptul lui. Asta se simtea chiar foarte bine.
- Maya ,de ce plangi ?
Chiar asa ,nu stiu de ce plangeam. Poate doar eram dezamagita ,era o persoana la care ma asteptam ,dar asta se simte foarte rau atunci cand se intampla.
-Uite ce e ,nu sunt prea bun la incurajari si nici nu prea vad oamneii plangand,sau cand ii vad ,nu ii bag in seama. Dar pe tine nu am cum sa nu te bag in seama ,esti mai speciala ,nu stiu de ce ,nu am vorbit foarte mult dar ma simt atras de tine. Stiu ca nu e momentul ,chiar stiu dar... Harry s a oprit si si.a apasat buzele lui peste ale mele. Nu stiam ce sa fac. Ma simteam bine alaturi de Harry ,dar nu il vedeam in ipostaza de "mai mult decat un prieten ". Sau poate ca da ,cred ca da. Nu stiu ce e in mintea mea ,totul e atat de confuz.
-Harry ,eu ..
-E ok,Maya ,stiu ca e neasteptat. Stiu ,nu vreau sa zici nimic acum ,vreau doar sa te gandesti. Poate ne cunoastem mai bine ,ce faci sambata seara ?
- Sunt libera. Am spus asta pentru ca vreau un nou inceput. Si il vad pe Harry ca pe un nou inceput. Si eu am fost atrasa de el ,nu o sa ii spun asta ,nu curand. Dar vreau asta de la mine : sa fiu sincera ,macar cu mine.
-Poti sa vii sa ma iei la 8:30,adaug eu.
-O sa ajung. Acum hai aici. Deschide bratele ca sa ma imbratiseze si eu imi duc mainile in jurul sau ,cuibarindu.mi capul in umarul sau.
Am stat asa mai mult de 10 minute pana cand Harry m.a intrebat daca vreau sa mananc ceva.
-Stii sa gatesti? Zic eu ,clar amuzata.
-Daca asta te face sa zambesti asa cum ai facut.o acum,o sa fac tot ce pot. Am zambit din nou. Poate pentru asta e facuta tristetea ,pentru a vedea cine te face fericit. Acea persoana merita sa ramana in viata ta pentru ca aces persoana reprezinta fericirea.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 06, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

You and IUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum