....
Primele doua zile in care Francesca sta la mine trec foarte repede , mergem la cursuri , ne plimbam ,nimic iesit din comun. Cu Harry nu am mai vorbit ,doar l.am vazut la cateva cursuri.
"Azi la 17 vin la tine"
Vad mesajul cand ma trezesc , e de la Klaus. Intr.un fel ma bucur ca vine ,Francesca era plecata cu Niall de la 16 si eu ramaneam singura. Oricum ,imi e dor de el,intr.un fel.
"Ok , stii unde stau ,da?" ii trimit raspunsul.
"Da ,iubito ,ne vedem azi ❤"
Iubito ,ce ciudat suna ,nu stiu de ce ,niciodata nu mi.a placut. Nu ma pregatesc in niciun fel pentru ca vine Klaus. Stau pe telefon pana cand se aude o bataie in usa.
-Maiutaa (asa imi spune el uneori ,ciudat , da ,stiu). Spune si ma ia in brate. Mi.a fost dor de tine .
-Si mie de tine. Ce ai mai facut ? Cum e ultimul an?
-Au trecut doar trei zile ,nimic nou. La tine ?
-La fel ,am stau cu H... Francesca si alti colegi. Nu ,nu il mint , doar ca stiu ca nu e in relatii bune cu Harry,deci, le fac un favor amandurora. Eu ma duc sa cumpar o prajitura ,vin repede. Zice el.
-Bine ..?
Isi lasa telefonul pe masa. Cand pleaca ,primeste 3 mesaje. Sunt curioasa , si,spre fericirea mea,am amprenta. Cunosc numarul ,e matusa mea. Ce treaba are el cu ea?
Ma apuc sa citesc si pe cat dau mai mult in sus , lacrimi imi inunda fata. El e un tradator. Nu pot sa cred. E asa josnic , aveam incredere in el. Ultimele trei mesaje contin textele
"Vezi ce gasesti la ea in apartanent " ,"Sa o faci sa te iubeasca mai mult " , "Ai grija sa nu te dai de gol"
Nu pot sa cred. Cand intra pe usa ,primul lucru pe care il fac e sa ii dau o palma atat de tare incat capul lui loveste usa , care era exact langa el.
-Iesi afara din casa mea si sa nu te mai prind niciodata aici ! Am terminat.o cu tine , definitiv! Boule ! Vocea mea iese atat de tare ,incat Harry intra imediat la in apartament.
-Maya , esti ok? Tu,din nou?
-Klaus iesi acum afara si ia.ti si telefonul ,sterge numarul meu si sa nu ma mai cauti in viata ta! El ma asculta si iese , dandu.si seama ca am vazut mesajele.
-Tu decizi, Maya ,doar ai grija...
-Iesi ACUM afara din casa mea ! Cand inchide usa ,sar in bratele lui Harry si incep sa plang. Toate se leaga acum. De asta a stiut unde sunt in dimineata aceea , ea a fost. El e persoana de care imi zicea matusa mea. El e. Harry ma imbratiseaza foarte strans si imi spune sa ma calmez , ca totul va fi bine.
-Nu ai de ce sa iti faci griji , eu te voi apara ,promit ,Maya ,doar nu mai plange. Te rog. Nu meriga. Nu stiu despre ce e vorba , dar clar e ceva grav.
-Pai ,chiar e. Stii ca la curs ti am zis ca am fost rapita ? El a fost , el si matusa mea. In el aveam incredere , pe umarul lui plangeam pentru scorpia aia si se pare ca doar le dadeam puncte slabe unde sa atace. De ce a facut asta ? De ce?
-Pentru ca e un prost , Maya ,pentru ca nu a stiut sa aprecieze ce are , si alaturi de tine avea tot. Esti o fata minunata ,el nu stie ce pierde ,doar calmeaza.te ,nu o sa ti se intample nimic,nu cat eu sunt prietenul tau ,stai linistita. Cand ma uit sa vad cat e ceasul , vad ca Francesca mi.a zis ca e la apartamentul ei deoarece a venit mama ei. Maine trebuie sa ma duc sa o iau.
-Harry?
-Da ,Maya?
-Poti sa ramai aici? Imi e frica si Francesca nu vine. O sa iti pun salteaua si o sa dormi bine ,sau pot dormii eu pe saltea. Nu ma deranjeaza .. El ma opreste si imi zice:
-O sa ramn. Apoi ma imbratiseaza ,pentru ca a vazut ca incepusem sa tremur ,probabil din cauza ca imi era frica. Ne bagam la somn ,nu inainte sa imi bag telefonul la incarcat si sa imi pun alarma.
-Noapte buna ,Maya ! Spune Harry
-Noapte buna ,Harry! Apropo,multumesc pentru azi ..
-Cu cea mai mare placere .
CITEȘTI
You and I
RomanceCartea va avea la baza poveastea a doi tineri ,Harry si Maya .La inceput ei nu vor sa recunoasca ca se iubesc reciproc deoarece amandoi sunt deja intr.o relatie , dar pe parcurs se vor lasa purtati de sentimentele lor .Dar ce se va intampla cand ea...