Pocetak

66 0 0
                                    

Sjedim na visokoj,morskoj stijeni.Gledam more i razmisljam "ko sam ja?".Cuje se klavir,pardon moja nokia(mobitel).Ustanem i lagano se okrenem.Teskim koracima odem na audiciju.Mnogi su momci i mnoge djevojke pjevali.Dosao je moj red,izasla sam.Svi su cekali ali ja sam samo sjela i prekrstila noge.Arianna je se nesto dosaptavala sa Austinom.Gledala sam ih hladno,tada je neki momak izasao na pozornicu takode.Momak je imao smedu kosu,bio je krupan i imao je blago zelene oci.Rekla sam mu grubo "Echo,gdje je gitara?".

Echo je nekud otisao te je se vratio sa akusticnom gitarom i dosapnuo mi je podrugljivo "Ros,Ros imas 19 godina a samo sviras.".Ignorirala sam ga te pocela svirati "Let it be".Zvuk je odzvanjao,bio je to milozvucan zvuk ali dali su je primili?Da jesu kad svinje polete.Cim je zavrsila rekli su da je kasno.Otisla je kod rodaka i skuhala je juhu te stavila ju je da jedu.Ubrzo je pocela trazit sebi tanjir. "Tetka Emilly gdje je 4 tanjur?"pitala je grubo "Seliš se!" rekla je isto tako.-Molim,jeli haluciniram,jeeee!-mislila sam u sebi.Otisla je u svoju sobu te se presvukla u plavu,siroku majicu sa natpisom "Rock star",crne,uske i poderane farmerke.Spakovala sam kofer i otisla dole s njim.Tetak Coly mi je dao kartu za London i ja sam otisla na aerodrom.Cim sam stigla(bio je mrak) brzo kao grom(bukvalno) sam otisla do jednog stana i jos je se brze tamo raspakovala.

............

Jeli dobar prvi dio?

Nije bas dug,srry.

Ako zelite znati ko je Rose,nastavite citati(savjet)


Ne diraj meWhere stories live. Discover now