Mh,lezala sam na krevetu i slusala neki glupi boy bend,danas niko ne postuje jazz i rock.Malo kasnije culo je se tiho zvono i ustala sam te otisla na faks.Bilo je bucno te sam se sklonila.Neka niska djevojka,crne,duge kose mi je prisla "Heej,ja sam Melanie",pa ima lijep glas.Neko sam vrijeme sutila pa sam odgovorila "Ja sam Rose",bila sam hladna ali sta ces,nikom ne smijem vjerovati.Kada je zvonilo usla sam u neku ucionicu,predstavili su me i tada smo krenuli uciti.Kada smo zavrsili prvi cas neko me je udario u leda,naglo sam se okrenula i vidila Melanie.Preplaseno je rekla "oh izviniii,htjela sam te pitati da idemo u Shopping.Na veliko cudo otisla sam.Tamo je bilo veoma tijesno i bucno.Ubrzo sam se izgubila i otisla u muski odjeljak.Tamo je bilo klizavo pa mi je noga otisla naprijed i pala sam.Neki sladak decko sa plavom koson i plavim ocima mi je prisao i dao mi ruku.Prepoznala sam ga,to je moj "najdrazi pjevac" iz "najdrazeg pop benda",Niall Horan.Odmah sam ga osamarila pogledom.Kad sam ustala brzo,grubo,hladno i hrapavo sam rekla "Skloni se gade,ili da kazem glupi pop pjevacu".On je se jadan odmaknuo i cudno me pogledao kao-smiri se,nisam mafijas-.Ubrzo je stigla isprepadana Melanie i rekla "Pa gdje si ti,prepala sam se do boga milog,jeli ti stan blizu?Imas li auto,ja moram icii" samo sam rekla hladno(ponovno)"Ne nemam auto,daleko mi je stan ali mogu i pjesaciti!",duboko u sebi sam znala da bi bilo bolje autom da idem jer je zima ali sta mogu?Melanie je otisla i ja sam se uputila van ali me je neko uhvatio za ruku na samom izlazu.Uplasila sam se te sam se trgnula i usplahireno okrenula.Tamo je bio Niall,ja sam mu rekla isto onako kao kad me podignuo "Niall,pretpostavljam,e pa vidi ja ne volim pjevace i zenskarose jos ako su pop..." on me je prekinuo stavljajuci mi ruku na usta,kada sam shvatila polako ju je sklonio i progovorio najljepsim glasom koji necu opisati "Uredu,odmah sam shvatio da me ne volis ali sam cuo da ti je stan daleko i da nemas auto,znass,mozes poci sa mnom ako hoces?".Razmislila sam i prihvatila prijedlog.
ESTÁS LEYENDO
Ne diraj me
Novela JuvenilUvod- "Izdaće te samo oni koje voliš Onima kojim vjeruješ Ostali ne mogu" To je bio njen stih,Rosin stih. Nju su svi iznevjerili,ona nema nikoga,zašto? Jer nikom ne vjeruje,da li postoji ipak neko ili neki ljudi koji je mogu promjeniti?