Part 4

19 0 0
                                    

Rose P.O.V.

Probudila sam se,opet sam bila hladna i gruba ali Niall je bio idalje ljut.Odvezao me je do skole i otisao.Pogledom sam trazila Melanie,gledala sam cik-cak.Nakon par trenutaka sam vidila njenu toplu facu,prisla sam joj i toplo(zacudujuce zar ne?)je pozdravila.Ona me je pitala kako sam stigla ranije ali joj nisam odgovorila.Zazvonilo je i otisle smo na cas,radile smo ispit.Znala sam otprilike sve.Kad smo zavrsili izasli smo na sljedeci cas,neki su vec slavili kraj skole zauvjek,haha.Gledala sam u knjigu i ignorisala naporne,pijane momke.Profesorica je usla i ostro rekla "Tisina!Ispit cete imati danas" u razredu je rasla napetost.Profesorica je podjelila listove i poceli smo raditi,ma super mozeli dan biti gori?Tada je se cula moja nokia,profesorica me je probadala pogledom "Gospodice Shimmer,odmah izadite sa nastave".Izasla sam i rekla u sebi too boze,da vidimo sta jos mozes?Tada sam se javila i cula glas svoje "mile tetke" "Rose?Samo da znas selimo se k tebi",odmah je prekinula,koja biba.A ti boze daj mi kako pretvori Zemlju u Pakao.Izasla sam i cekala Nialla.

Niall P.O.V.

Bio sam pregrub prema njoj,mozda,mozda nisam.Sve jedno,sad mi samo tre..moj mobitel je zazvonio.Pogledao sam ko je,Liam...sta li sad mu trebam?Javljam se,

"Hej Liam,treba ti nesto?"

"Da,moras doci u Canberro,hitno je!"

"Uredu,krecem odmah"

Koliko je sati,joj moram ici po Rose

Kada sam stigao pred faks Rose je samouvjereno dosla i rekla da je vozim u njen stan jer su ispiti gotovi a ja sam objasnio da idem u Australiju

Rose P.O.V.

Boze kad sam rekla da li moj dan moze biti gori,to je bilo retoricko pitanje a ne izazov...

Dovezao me je kuci i odmah je otisao



Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Sep 21, 2015 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Ne diraj meOù les histoires vivent. Découvrez maintenant