6.část

59 4 0
                                    

Kluci se nás zeptali jestli s nimy nepůjdeme do bazenu.
Vojta:holky nepůjdete s námi do bazènu??
Já:klidně!
Vojtá:tak mi půjdeme k lukášovi a vy jděte do našeho pokoje.
Tak se šli do našeho pokoje.
Meggi dodala ať se jí Lukáš nehrabe v spodním prádle,že tam pro něj má překvapení.
Kluci šli teda do pokoje a jak naschvál Vojta řekl:
Vojta:Lukyne ty se v tom prádle hrabat nemůžeš.
Luky:No nemůžu!?!!
Vojta:ale mě nic Meggi neříkala.A začal se hrabat Meggi ve spodním prádle,a pak vy táhl takové sexy prádelko a řekl:Nemyslela Meggi tím překvapením tohle???
Luky:Snad jo
Vojta:to kdyby měla Kája!!?!!
Luky:To by se ti líbilo ty idijote co??
Vojta:Jako moje ségra může a tá tvoje ne???
Luky:tak jdeme do vašeho pokoje,vyženeme holky a prohrabeme věci Káji
Vojta přikývl,a Luky si vzal to prádlo a strčil ho do plavek.
Pak sme s Meggi slišely jak někdo klepe na naše dveře.
Já:No kdo je a co chce???
Vojta:Tady tvůj milovaný hajzliček!!
Já:a co chceš??
Vojta pusti mě dovnitř a vy jděte do pokoje Meggi
Já:a proč??
Vojta:musím se upravit,a udělal na mě ty jeho štěněčí očička.Potom tam do dveří došla i Meggi a uďělala je taky(má to v rodině)
Vojta:a doprdele u holek to je roztomilejší.Potom si před Vojtu stoupl Luky a taky je uděla,stoupla sem si stoupla před Meggi a udělala sem štěněčí oči.
Luky:do prdele u holek to je vážně rostomilejší,s Meggi sme se usmály a pustily sme je do pokoje.Lukyn mi začal prohrabávat skříň a tam našel stejné prádelko jenže v jiné barvě.
Luky:ty vado ony se asi domluvili,Vojtěch tam na to čuměl jako kdyby spadl s višně.
Já sem s chodby zavolala jestli už půjdeme,Vojta se spamatoval,dal si to do plavek a šel za námi i s lukym.Vojta s Lukym šli vepředu a jak sme byly na zahrádce u bazénu tak sem Vojtovi skočila na záda.
Vojta:co se mě to drží na zádech??
Já:žeby tvoje milovaná???
Vojta: žeby??? A rozběhl se se mnou k bazénu a já ho začala kopat do zat,skočil se mnou do bazenů a vynořil se semnou.
Vojta:ty mě budeš kopat do zad??
Já:nóóó,a kousla sem ho do rtu.
Vojta:už zase hrižeš?? Ani sem nic neřekla,vzal mě do náruče a začal mě líbat,a Lukáš tam přes celé ko začál ječet:Necicmej se mi pořád se sestrou nebo tě nakopnu,Vojta jenom mávnul rukou a pořád mě líbal.
Meggi se rozběhla a kopla Lukáše do prdele,sletěl do bazénu a řekla koho tady budeš nakopávat a skočila za nim do vody.Potom sme s Meggi vylezly,protože sme si chtěly obléct to překvápko.Ale nenašli sme ho.
Já:beztak to vzaly kluci.
Meggi:asi půjdeme je najít.
Klucí kde ste??? A už zdrhaly.
Já:Vojtěchu,Vojto,Vojtíšku, bude pusinka,a jak rychle vylezl,už špulil rty ale já ho chytla pod krkem.
Já:okamžitě sem dej to prádlo,vytáhl ho a dal mi ho.
Vojta:a co to pusinka?!?
Já:nic nebude zlobils,vyplázl na mě jazyk.
Já:tak už nebude ani překvapení.Podíval se na mně těma štěněčíma očima
Já:já tě mám prokouklého.Pořád na mě hleděl těma očima
Já:no tak jo bude překvápko.
Vojta:a bude i pusinka??? Chitila sem ho za tričko a vlepila mu tu pusu.
Vojta:ještě jednu a pořádnou,jinak se s tebou nebavím!!Tak sem ho začala líbat.
Mezi tim Meggi nahaněla po celem baraku Lukyho,pak ho chytila ta plavky přitáhla ho k sobě,a řekla:

Meggi:okamžitě sem dej to prádelko jinak si mrtvej je ti to jasný!!

Lukáš jí to dal bez protestů,asi věděl že by jinak  nebylo překvápko.Já s Meggi sme šli do mojeho pokoje a tam sme si to prádelko viměnily,chtěly sme si ho i oblést,ale Vojta zavolal že si chce lehnout,tak sme si to šli obléct do koupelny,a daly sme si přesto jenom župan.Potom sem šla do pokoje kde ležel Vojta,stoupla sem si před postel a.......

                   VOJTŮV POHLED:

Kája si stoupla před postel a chtěla si vysléct ten  župan ale já ji přerušil,došel sem k ní a rozvázal jí ten župan.Měla na sobě to prádelko vypadala nádherně.

já:WOW

Kája:překvápko!!!

Já:ok beru,vzal sem jí do náruče a položil jí napostel,položi sem jí tak aby byla ona dole a já nahoře,ale bylo to jedno stejně mně převalila,začala mě líbat,chvilku sem spolupracoval,ale potom sem se odtrhl,a říkám:

já:Karolíno Cestrová,já tě asi zabiju!!

Kája:proč??!!?

Já:já byl celý den tak hodnej,a my se pořád jenom líbáme

Kája:no tak když si byl tak hodnej chlapeček.Začala mě vyslékat a jí taky,no a dál vám to popisovat nebudu.

     snad se líbilo v příštím díle budu psát pohled  Lukyho.

new element(mi změnili život)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt