Lehla sem si a usnula sem.
Pohled Meggi:
Zvracení,zvracení a jenom samé zvracení to byla činnost kterou sme s Kájou nesnášely,a je to přád horší Kája je v devátem měsíci a já,já jsem ve třetím.
Pohled Káji (mně):
Probudila sem se ze mého sladkèho spánku,něco ze mně vytékalo,jo praskla mi voda začala sem ječet a hned za mnou doběhla Meggi.
Meggi:ježiš už?!???
Já:jooo dělej zavolej kluky
Meggi:Vojtěchu,Lukáši dělejte Kája bude rodit.Vojta za mnou rychle doběhl a vzal mě s Lukášem do náruče naložily mně do auta a jely sme do nemocnice.
Po šesnácti hodinovém utrpení se mi narodila jedna holčička a jeden chlapeč,byly tak dokonalý byly sme s Vojtou tak šťastní.
Vojta:ze mně je táta pane bože miláčku to je ůžasný,a políbil mě.
Já:jo to je úžasný.Jelikož sem měla težký porod tak sem musela i s míma prckama odpočívat.
Vojta:já budu smutnej já budu sám doma
Já:ty můj malý chudáčku,ale neboj zítra už nás budeš mět doma.
Vojta:já budu doma plakat a chytil malou Emili zaruku(holka se jmenuje Emili a kluk je Vojta po táťkovi.)
Sestřička oznámila že už končí navštěvní doba.Vojta dal pusu děckám a potom i mně.Děti mi spinkaly a já taky usnula divila sem se że byly klidní.
Ráno:
Ráno došla sestřička aby skontrovala deti a řekla mi že už mám tady manžela
Já:sestři to není můj manžel,no zatím je to jenom přítel.
Sestřička:aha ale byly by ste pěkný manželský pár.
Já:děkuji.
Sestřička:tak já ho pustím dovnitř,já sem jenom přikývla.Hned do dveří vtrhl Vojta a zaním Luky a Meggi.Vojta hned běžel za dětmi jim dat pusinku,Meggi pak došla za mnou a vyptávala se mě jestli mě ten porod bolel.
Já:jo jak prase ale pak ti to je už jedno.
Já:vojto a jako já pusu nedostanu nebo co??
Vojta:ty dostaneš tu největši pusinku ze všech.
Já:ok
Vojta:ale musíš zavřít očka,no tak sem zavřela oči ale nic se nedělo,tak sem otevřela oči a předemnou klečel Vojta s krabičkou a v ní prstínek.
Vojta:vezmeš
Já:ano,ano si vezmutě.Tak sme se políbili pak sme jeli domů tam sme se straly o děti no a Meggi taky,bude z ní skvělá mamka,pak sem nakrmila děti a dala je spinkat ale malému Vojtíškovi se spinkat nechtělo,tak sem si ho vifotila a tak a Vojta telefonoval asi s Ondrou a Chrisem protože jim říkal ať hned přijedou.
Asi po deseti minutách zazvonil zvonek tak sem šla otevřít a už mě obímal Ondra
Ondra:ahoj sestřičko
Já:čau bráško řekli sme v objetí.
Chris:a co já
Já:no pojď sem,tak sem se obímala i s chrisem a pak tam došel Vojta.
Vojta:hej to je moje budoucí žena takže si dávejte pozor.
Ondra:Vojto ty si budeš brat naši malou Káju
Já:já už nejsu malá a podívala sem se na něj vražedným pohledem,pak tam přiběhla Meggi a Chris už roztahoval ruce aby ho mohla objat,tak se mu Meg pověsila kolem krku a potom i Ondru objala.
Ondra:žeby něco nového??
Já:Meggi kdo hlidá děti??
Meggi:Luky
Já:já tě asi zabiju a už sem běžela za dětmi opatrně sem vzala Vojtíška a pak šla do pokojíčku kde spinkala Emili,ta naštěstí spinkala hned za mnou doběhly i ostatní a jen obešli postýlku kde byla Emili a kam sem davála malého
Ondra:jéééé ti sou k sežrání
Chris:jojo po mamince
Vojta:Christopře Mumbo ne h toho
Chris:no tak pokom jinèm by byly tací krásní
Já:Emili je celá já a Vojtíšek je po tátovi,najednou se tam zjevil Lukáš.
Luky:né to není pravda,ona chce jenom uklidnit Vojtu,oba dva sou krásni po mamce
Já:díky ale ještě jednou řeknete že není Vojta pěkný,tak vám všem ukopnu hlavy je vám to dost jasný,a jak všichni zmlkly,pak za mnou došel Vojta a políbil mě.
Já:jdu dělat obět takže vás tady nechám s míma malýma děťátkama které teť spinkají takže kdyby něco potřebovali tak su v kuchyni
Meggi:můžu jít s tebou,Vojta není zase tak neschopný
Já:no,ok.
Tak sme šli vařit oběd kačenu a zelí.Jak sme to udělaly tak sme je zavolaly na oběd.
Já:kde máte děcka
Vojta:ještě spinkají.
Já:aha.Všichni nám jidlo pochválily a pak sem slyšela děti tak sem jim šla dat najest a pak zase spinkaly.Noc byla strašná pořád plakaly,plakaly a jenom plakaly,no takže sne si to s Vojtou rozdělyly že já je budu mět do půl noci a on od půlnoci do té doby než zaspý.
Ráno Meggi prasla voda takže sme jely do nemocnice.po deseti hodinách jejího utrpení se jí narodil jeden chlapeček,a to ste měli vidět jak Luky vyváděl to bylo horší než Vojta,myslela sem že zavolám asi do Kroměříže.Pak i Luky požádal Meggi o ruku a řekla ano,měly svatbu stejně jako my 12.8.2015
12.8.2015:
Pane Drahokoupile berete si zde přítomnou?
Vojta:ano,proč myslíte že sem takovou kočku požádal o ruku.
Karolíno Cestrová berete si zde přítomného Vojtěch Drahokoupila?
Já:ano beru
Můžete políbit nevěstu,řeknu vám byl to ten nejsladší polibek na celém světě.
Tak první svazek máme za sebou teť ten druhý
Pane Cestre berete si zde přítomnou Meggi Drahokoupilovou??
Luky:že váháte
Meggi Drahokoupilová berete si zde přítomného Lukáše Cestra?
Meggi:ano
Můžete se políbit. Pak bylo občerstvení a dohodly sme se že naši nám budou hlídat mimča a to stejné i pan a paní Cestrovi,po svatbě sme se jely zbalit,a ráno sme vyrazili na svatební cestu na Kanárské Ostrovi. Dojely sme pozdě večer tak sme su vybalily kufry a já si šla lehnou,a pak za mniu došel Vojta.
Vojta:tak co budeme dělat miláčku.
Já:spat co asi?
Vojta:no já měl na mysly něco jiného
Já:tak řekni
Vojta:no já bych radši předvedl. Za čal mě svilíkat no a já jeho samozdřejmě taky,
Vojta:můžu??
Já:a dělej.
Pohled Vojty:
Jak řekla "a dělej,,tak sem jí ho tam strčil,ona se mě zarila nehty do zad,docela to bolelo ale já si užíval,pak mě kousla do krku a já ji taky,narážel sem čindála víc a víc,jenom sme oba vzdychly podíval sem se na ni a ona na mě
Kája:dělej
Já:snažím se,začal sem ji líbat na prsou,asi se jí to líbilo,chytila mě jednou rukou za krk a druhou za temeno hlavy,pak sem z ní opatrně vyjel.
Kája:wow tak to byla makčka
Já:ale s tebou to stojí za to a políbil sem ji.
Pohled Lukyho:
Jak sme dojely na místo tak sme s Meggi rychle běžely do pokoje,svalyl sem ji na postel.
Meggi:co to děláš??
Já:svatební noc miláčku
Meggi:aha jo tak to pokoračuj.
Začal sem ji vslíkat,ale měl sem chuť toho nechat jak sem slyšel ty zvuky od Vojty a ségry.
Meggi:co pak??
Já:to je ale zvrhlík ten Vojtěch
Meggi:neřeš je,poktačujme v tom co sme začaly dělat.
Já:vrrrr. Pak sem do ní vjel narážel sem až sem narazil do bodu kdy jí to udělalo dobře,zarila mi nehty do zad ale mě to bylo jedno snažil sem se co nejvíc to šlo,pak sem vyvrcholil a Meggi taky,pak sme usnuly,a asi i Kája s Vojtou protože bylo ticho.
Pohled Káji (mně):
Ráno,no ani né ráno,asi tak v jedenáct sem vstávala a na stolku mi ležel papírek kde bylo napsané: Dobre ráno miláčku,šel sem s Lukášem na snídani a projít se tady tak o půl dvanácté za tebou dojdu :* miluji tě moc.
Vojta.
Já ježiši ani ne za půl hodinky pro mě dojde Vojta a já nejsu na chystaná,rychle sem se podívala jestli je v pokoji Meggi,jo byla tak sem vzala polštář,nebo co to bylo a hodila sem to poní.
Já:pohni nádhero zachvilku pronás dodou kluci
Meggi:ježiši
Já:dělej pojď se upravit.
Meggi:už letím
Udělaly sme si higienu oblékly se a namalovaly sme sese smályBylo za dvě minuty půl dvanácté,jen sma s Meggi čekaly na židli a jen si tak povídaly.
Meggi:hej dej si pozor na lukyho,myslísi že je Vojta zvrhlík,jen sem se pusmála a řekla
Já:co máš s toho Vojta myslel že tě tam znásilňuje jak slišel ty hruzostrašné zvuky,jen sme se s Meggi na sebe kozkly a začaly se smát,mezitím došly kluci.
Vojta:čemu se tak smějete??
Já:ničemu
Luky:no jasně
Meggi: tak budeme si teda vyprávět čemu sme se smály??nebo co??
Luky:ok jdeme na oběd. Došli sme do takové fajnové restaurace,a donesly nám jakesik mořské plody,a bylo to vážně výborné. Pak sem s Meggi šla do mého a Vojtového pokoje,lehly sme si na postel a ládovaly se kešu oříšky.
Já:kdoví co děcka
Meggi:tak zavolej snad
Já:hmm
Vytáhla sem mobil a vytočila číslo na moji mamču
Hovor:
já:ajojky mami co děti?
Mamča: nic teť spinkají,a jak se máte?
Já: úžasně je to tady moc krásné.
Mamča: hmm tak si to užijte
Já: díky
A pak sme zavolaly i Meggině mamce.
Hovor:
Meggi: ahoj co děcka
Její mámča:jo sou hodní jsem s nimi na procházce.
Meggi: to je hezký,končím ahoj.
Její mamča: jo ahoj.
Byla ukrutná nuda tak sme šli i s klukama na jakousik diskotéku co tam byla,Vojta s Lukym šli potom pro pití a knám došli jacísik namakaní borci co si o sobě moc myslely,a šahly nám na zadek.
Já:hej ty prase strčič si ty ruky někam jo
On:a proč,v tu chvíly tam došly kluci.
Vojta:protože je moje a nikomu ji nedám.
On:noa má na lepší než si ty.
Já:hej já sem se svým manželem spokojená,takže jdi do pi*e. Nechtěli dát pokoj tak nás kluci začali líbat a šli sme už na pokoj kde došlo k tam tomu a pak se šlo spát.
Ráno:
Probudila sem se a viděla Meggi jak skáče radostí.
Já:co je,ani nemluvila a dala mi do ruky těhotenský test.
Já:už zase
Meggi:jo
Já:tak to bude Luky skákat dva metry vysoko
Meggi:jo to jo,pak došli kluci,Meggi mě vytrhla ten test z ruky a skočila Lukymu kolem krku a pak mu dala do ruky ten test,a jak sem říkala skákal dva metry vysoko a to doslova.
Vojta:ja cu taky ještě jedno mimi
Já:lásko vždyť už máme dvě,a kdyžtak až tak za rok,dva né že máme dvě a hned to třetí.
Vojta:a co když si taky v tom.
Ja: mám tady jeden pro přípat ho skusím,ale těhotná sem nebyla.
Já:miláčku
Vojta: no co teda??
Já:nebude mimi
Vojta:chjo..
Já:neboj ještě budeme mít děti.
Vojta:hmm snad
Meggi: nepůjdeme na pláž??
Já:jo dobrý nápad.
Šli sme na pláž, bylo to tam nádherný byly sme tam asi tři hodiny. Pak sme šli domů a já se šle osprchovat,a někdo mi přikryl oči.
Já:kdo je??
Vojta:žeby tvůj milovaný.
Já:a co ten dotyčný chce??
Vojta:uspokojit svoji milovanou,a začal mě líbat na krku.
Já:lásko víš že tě miluji ale dnes ne!!
Vojta:a peoč miláčku??
Ja:no tak ale můžeme byt jednu noc v klidu,jen tak ležet a užívat si
Vojta:hm,a odešel ze sprchy,omotal si ručník kolem pasu a naštvaně odešel. Potom sem došla za ním a sedle sem si mu naklín a začala ho líbat,a on se připojil,pak mě svalyl na postel a začal mi šahat pod tričko,ja jenom nadzvihla obočí a začala sem ho vslíkat a on mě taky,no a dál asi výte jak to pokračovalo.
Pohled Vojty:
Ježiši ona je v posteli tak dobrá nemůžu se jí nabažit je úžasná,pak sme skončili a Kajka usnula a ja ji vyfotil dal na fb a instagram,papsal sem to: moje úžasná ženuška je nejlepší moc ji miluji :*
Hned to Luky okomentoval:
Tim nejlepší myslíš uplně ve všem??
Já:jo úplně
Luky: :D
Já:pane bože Lukaši na co nemyslíš?!!?
Luky:no jenom pořad slyším takové zvuky,tak se ptám.
Já:ano ve všem stačí dál nerozebírat
Luky:ok :P
YOU ARE READING
new element(mi změnili život)
Romanceahoj jmenuji se kája a teť vám povím příběh jak mi new element změnili život.Spala se u meggi a psala sem si se svým bráškou(lukášem cestrem)a napsal mi ať za ním zítra dojedu do nějakého klubu,už ale nevím jak se jmenuje.ráno sme vstaly,upravili se...