Emily pov
Woaaaw. Am reinviat dupa spusele prietenilor mei. Doctorii spun ca e o minune. Acum? Acum sunt acasa. Inca sunt pansata si Harry sta mereu cu mine.
Eu:Uă Harry. Vreau sa fac pipi.spun eu.
H:Voi veni si eu.spune el nervos.
Eu:Vreau sa fac pipi. Singura.spun eu nervoasa.
H:Nu fara mine.spune venind mai aproape de mine.
Eu:Liaaaaam.
Cri-cri.
H:Liam nu e acasa. Ha!spune ranjind.
Intru repede in baie si incui usa facandu-mi nevoie. Am iesit si l-am vazut pe Harry stand pe pat. Practic,asta e camera mea. Deci e patul meu.
Eu:Stii ce? Stau mai bine in baie.spun si vreau sa intru inapoi in baie.
Dar cum sunt eu un melc,am fost impinsa in perete.
Eu:Harry! Ma doare la dracu!spun eu.
Vrand sa mai spun ceva,Harry ma saruta. Cred ca e al doilea sau al treilea sarut al nostru. Ii raspund si el isi baga limba in gura mea. Usa se deschide si pe ea intra Niall. Ramane socat si Harry se opreste din a ma saruta. Eu am rosit si Harry a ranjit. Aveam parul ciufulit si patul nu era facut. M.am inrosit si mai mult si m-am apucat imediat de pat si m-am dus in baie aranjandu-ma in timp ce ei doi vorbeau. Mi-am imbracat halatul si am iesit. Am luat din dulap o pereche de pantaloni scurti,un tricou roz si o camasa neagra. M-am dus din nou in baie si m-am imbracat dandu-ma cu machiaj si facandu-mi parul. Am coborat si m-am dus in bucatarie luandu-mi o banana. Aveam pofta de shaorma. Dar n-o sa profit ca stau in casa cu niste vedete.
Ni:Ce-ti mai place banana.
E:Mie?
Ni:Da.
E:Posibil. Niall? Eu vreau sa merg la plimbare.
Ni:Trebuie sa ii zici lui Harry.
E:Asa voi face.
Ma duc in camera mea imi iau blugii rupti scurti, un maiou si camasa neagra din dulap apoi fac dus si ma imbrac. Merg la Harry apoi il intreb,el vrand sa vina si el. Tipam unul la altul si pana la urma ma convinge. Iesim din casa,dupa ce isi pune gluga.
H:Ai incredere in mine?ma intreaba cu ochii mari.
Eu:Da...cred.
H:Atunci urmeaza-ma.
Eu:Bi....ne?
Am mers,tot am mers,si am mai mers pana la un lac. Ne asezam langa un copac privind lacul ce stralucea.
H:Stii,mereu mi-a placut sa vin aici. Bine,cand nu aveam concert sau alte chestii. Aici ma linisteam. Cand ma certat cu mama sau cu tata. Aici nimeni nu ma vedea cum plangeam. Chiar daca nu aveam masina,mergeam pe jos. Imi placea sa ma bag in apa lacului. Tu esti singura persoana pe care am adus-o aici.
Eu stateam aici si-l ascultam. Fara sa stiu,l-am luat in brate.
E:Te iubesc.spun cu capul in gatul lui sperand sa nu ma auda.
H:Si eu te iubesc. Ar trebui sa mergem. Este ora 7 p.m.
E:Haide.spun ridicandu-ma.
Ne-am urcat in masina si a condus pana la un parc,vazand o fata plangang I-am spus sa opreasca.
○EDITAT○
CITEȘTI
Adoptata. 1D
FanfictionCe se va intampla cand Emily are norocul ca One direction sa o adopte? Ii va placea? Va suferii? Se va indragostii?