2 ani. 2 ani de când Zayn a părăsit trupa. 2 ani de când am avut sărutul cu Niall. 2 ani de când Harry l-a bătut pe Niall. 2 ani de când o fana m-a agresat. 2 ani.
Viața mea acum e una monotona,certuri mereu cu Harry,stii,uneori am impresia ca ma Înșeală. Vine noaptea târziu si vine beat criță. Băieții încă sunt triști din cauza plecării lui Zayn,care vru o cariera solo. A apărut Gigi,noua iubita a lui Zayn.E super de treaba,suntem prietene.
***
Țrr țrr-Alo?raspund știind ca e Gigi
-Em,ce mai faci?
-Il aștept pe Harry.spun trista
-Iar nu a venit? Lasa asta acum,mergem sa ne plimbam si nu accept un răspuns negativ.spune fericita.
-Okay. Acum ma imbrac.Sfârșitul conversației.
Deschid dulapul alegând o pereche de pantaloni scurți negri si un maiou alb,afara murind de cald. Ma duc in baie si fac un dus rece si imi iau lenjeria intimă neagră. Ma imbrac apoi imi prind parul într-un coc. Am mers sa ma uit in oglinda. M-am îngrozit. Aveam cearcăne mari si nu cred ca pot sa le ascund nici cu o tona de fond de ten,dar totuși ma dau. Ma mai dau cu tuș si puțin rimel si gloss-ul meu pe buze. Imi iau telefonul si ii spun lui Liam ca ma duc sa ma plimb. Ma încalț cu Vansii si cand deschid usa apare Harry. Trec pe lângă el,dar ma trage înapoi si ma strânge in brațe de parca nu ne-am mai vazut de 100536 de ani.
-Imi pare rău. Imi pare rău ca te-am făcut sa suferi pentru un bou ca mine. Imi pare sincer rău. Te rog. Te rog Iartă-mă.spune aproape plângând.
-Harry,nu trebuie sa plângi. Bineînțeles ca te iert.spun ștergându-i lacrimile.
-Nu. Nu. Nici nu ar trebui sa te uiți la mine. Sunt un mare bou. Promit ca o sa stau doar cu tine si numai cu tine.sopteste acele cuvinte încercând sa zâmbească,dar mai mult ii iese un zâmbet trist.
-Atunci imbraca-te. Mergem la plimbare.***
Am ieșit din casa luându-l de mână. Am luat un taxi pentru ca eu nu voiam sa conduc si pe Harry nu-l lăsam. Am ajuns la Gigi acasă. Am bătut si am intrat. Era si Zayn.
-Buna.
Bum
Nou capitol hue hue. Păreri?
Ma gandesc la cum a ajuns omenirea asta,sa minti ca sa pari smecher. Ce naiba pleoscului meu? Imi dai mesaj,vorbesc cu tine,bagi minciuna ca te duci sa faci nu stiu ce in nu stiu ce tara. Te-am intrebat pe ce strada stai ca plm,eram si eu in acea tara dar tu bagi nu stiu ce cacat de nume,iti zic ca nu o stiu desi stiam ca nu exista si tu doar "nici eu pa". Daca imi mai citesti cartea,sa stii ca sunt dezamagita de oamenii ca tine.
○EDITAT○
CITEȘTI
Adoptata. 1D
FanfictionCe se va intampla cand Emily are norocul ca One direction sa o adopte? Ii va placea? Va suferii? Se va indragostii?