Capitolul 1

3K 113 9
                                    

Sunt Emily Smith. Am 16 ani si traiesc cu parintii mei adoptivi. Mda,am fost adoptata de la 12 ani dupa ce parintii mei au murit.

Flash back

Nu mai am rabdare. Parintii mei trebuie sa se intoarca din vacanta. Sunt la bunicii mei. Abia astept sa vina. Dintr-o data vine bunica mea cu lacrimi in ochi.

E:Buni,ce ai patit?

Buni:Em', parintii tai au..au murit!

A izbucnit in plans. Eu stateam si ma uitam. Nu se poate.

End flash back

Am ajuns acasa.

Ma (mama):Unde ai fost curvo?

Ta(tata):Tarfa nenorocita. Iar te-ai culcat cu barbati?

E:N-nu. A-am fost in parc.

Tata se apropie de mine si imi trage o palma. Urmand alte mii si mii de lovituri. Mama vine si ea si imi trage parul pe spate.

Ma:Ti.am dat dreptul sa raspunzi,tarfa?

Apoi a plecat si ea,lasandu-ma  pe podea. Asa se intampla in fiecare zi. Am decis sa ma ridic si sa urc la mine in camera. M-am dus la dus dupa ce mi-am ales hainele. O pereche de blugi nergri stramti,un maiou roz cu un craniu si o pereche de bascheti. M-am dus la oglinda uitandu-ma la fata mea de zombi. Parul meu blond era extrem de ciufulit iar la ochi nu se mai putea observa albastrul fiind acoperit de rosu de la plans. Am facut un dus apoi m-am imbracat in hainele mele. M-am dat cu fond de ten sa nu se observe vanataile de pe obraj,cu tus si rimel. Am intrat in camera luand din sertar o injectie. Mi-am bagat.o in vene. Exact. Erau droguri. Am inceput sa imi fac temele. Dupa ce le.am terminat era 00:13. Am sarit pe geam plecand la o plimbare nocturna. Mergeam pe strazile Londrei cand...

DIN PERSPECTIVA LUI HARRY

Mergeam pe strazi conducand pentru a ajunge acasa. Imi suna telefonul,eu luandu-mi ochii de la drum. Dintr-o data se auzi un BUF. Am pus frana imediat. Am coborat si am vazut o silueta de fata cu parul nergru(bcs in intuneric parul se vede mai inchis). Oh nu! Am facut accident. Am inceput sa fug spre ea. Era chiar frumoasa.

Ai accidentat o fata si tu te uiti sa vezi daca e frumoasa?

Chiar asa? Am urcat-o in masina vazand ca inca respira. Deschisese cu greu ochii,eu abia vazand ochii albastrii.

E:Hey. Esti bine?

Ea:N-nu. U-unde sunt?

E:Mergem spre spital acum. Eu sunt Harry iar tu esti...

Em:Emily. Ma doare...

H:Pfiu. Am ajuns haide.

Am luat-o stil mireasa si am fugit catre spital.

E:E cineva? E ranita.

Nimeni nu ma auzea.

E:Ce naiba? Sunt invizibil?

Asis (asistenta):Doamne. Ce ati patit?

E:Am facut accident. Va rog ajutatiao!

Asis:Veniti aici cu ea.

Ne-a condus catre o sala.

E:Se va face bine?

Asis:Sunteti iubitul ei?

E:Cum Doamne iarta-ma sa ma intrebati asta? Am dat cu masina peste ea,ce dracu?

Asis:Nu e nevoie sa tipati.

E:Am întrebat:Se va face bine?

Asis:DA!

E:Nu e nevoie sa tipati.-zic imitand-o-

Am vrut sa ii sun pe ceilalti dar mi-am uitat telefonul. M-am uitat pe ceasul de pe perete vazand ca e 01:18. M-am dus spre un automat luandu-mi un RedBull. L-am baut apoi am dat fuga spre masina care era aproape de spital. Am deblocat masina apoi mi-am luat telefonul. Il voi suna pe Liam.

Trrrr-trrrr

E:Liam?

Imi departez telefonul de ureche stiind ce va urma.

Li:UNDE NAIBA ESTI?

E:Pai....vezi...am facut acci-

LI:CE?! PESTE CINE AI MAI DAT CU MASINA HAROLD?

H:Peste o fata.

Li:Louis,draga,LASA-MA DRACULUI IN PACE! HARRY A DAT CU MASINA PESTE O FATA!

H:Puteti veni sa stati cu mine?

Li:Sigur draga.

H:Draga?

Li:Dap.

H:Doar....veniti!

Li:Bine pui.

H:Paaaaa!

M.am intors la ea in salon. Parul ei blond ii statea ravasit pe fata ei palida. E frumoasa. Avea si ochii albastri. Dintr-o data deschide ochii.

Em:Hey. Tu esti Harry, nu?

H:In persoana. Emily,vreau sa-ti spun ceva.

Em:Sigur Harry.

H:Eu...eu am dat cu masina peste tine. Si imi pare rau Em.

Em:E ok.Oricum daca muream nu ii pasa nimanui.

H:Ce?! Sa nu mai zici niciodata asta!

Em:E adevarat.

H:Em,cu cine locuiesti?

Em:Cu parintii vitregi. Nu ma iubesc.

H:Ce? De ce nu ar face-o? Emily,esti frumoasa,buna si draguta. Cum sa nu te iubeasca cineva?

Em:Cine maar iubi ?

H:Eu.

==========

Am reeeeeevenit. Poate o sa pun partea a doua la fiecare carte.

○EDITAT○

Adoptata. 1DUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum