EN GüçLÜ 10 SÜPERKAHRAMAN SİLAHI

606 6 25
                                    

Arkadaşlar sıralama şeklinde değil ve sonuncuyu sizin seçmenizi istiyorum yorumlara yazarsanız sevinirim.

10. :daredevilin billy cup 'u :
gerektiğinde çift parça olup gerektiğinde tek ve uzun olan hatta zıpkın silahı bile olan bu silah kör şeytan daredevile çok yardım eder .

9. : ghost riderin hellfire zincirleri : gerektiğinde bu zincirlerle spiderman gibi lallanabilir. Bu zincirler cehennem ateşine sahiptir. Cehennem ateşi bu zincirlere geçerken tutan kişiye güç dokunan kişiye daimi ölüm vader . Neysene dokunanı yakıyo işte.

8. :kaptan amerikanın kalkanı : adementium ve vibranyum karışımı yuvarlak bir kalkandır.
Dünya üstünde yapılmış hiçbir silah bu kalkana çizk bile atamaz değil çizik atmak boyasonı bile silemez . Bumerang görevi görebilir.

7. :batmanın batarangları : binbir çeşidi vardır çok keskindir . Titanyumu kesebilir çok ince bir yapısı olduğundan çok sivridir . Patlayan donduran konum alan. Konum alanı açıklayım üç yada dört düşmanın kordinatlarını bataranga giriyosunuz sonra o onlara çarparak aralaronda dolanıyo. Ama en güçlüleri patlayan batarangtır bence.

6. :örümcek adamın ağ atıcıları : örümcek adamın binalarda dolaşmasını ve şehri ağlarla pisleterek sehir belediyesine iş açmasını sağlayan ağlet. Bununla kendi yaptığı ağ sıvısini atabilir. Ve çok işlevseldir.

5. :green lanternın güç yüzüğü : bir yüzük düşünün . Sadece seçilmişler kullanabilir. Eğer seçilmişseniz hayal gücünüzle her şeyi yapabiliyorsunuz . Bir jetmi istediniz . Bam yüzük sizin için enerjiden bir uçak yapıyor. Eğer dayanıklılığını sorarsanız . Sizin iradeniz kadar . İradeniz ne kadar sağlamsa o kadar sağlam . Anlıycanız çok güçşü bir silah.

4. :thorun mjolnri : sadece odinsonların kaldırabildiği bu çekiç uru adında bir madenden yapılmıştır. Yani çekice bir atom bombası atsanız üstü bile çizilmez . Ve bu çekiçle her yere yıldırım atabilirsiniz .biliyomuydunuz mjolnrin sapı daha uzun olucaktı ama loki bir sinek kılığına girip bunu engellemiş.

3. : wovwerinin adementium pençeleri : bu pençeler ilk olarak wolverinin kostümünün parçesıydı . Sonradan derisinden çıkmaya başladı. We adementium sadece vibranyum uru ve elması kesemez.

2. :iron manın zırhı : iron manın zırhı saf metalden oluşur ve içinde aklınıza ne gelirse o bulunur. Artık aklınıza ne gelirse.

1. :sizin yorumlarınızda ne yazarsa :
Haydi gençler sizce dc ve marve evrenin en güçlü silahı nedir bunlar benim düşüncelerim şimdi sizinkileri görelim.


DC VE MARVEL KARAKTERLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin