THANOS'UN GÜÇLERİ: Thanos uçabilir, doğaüstü kas yapısı, kolay kolay kolay yaralanmayan bir bedeni uçma yeteneği ve olağanüstü bir zekası vardır.
SÜPERMAN'iN GÜÇLERİ: Süperman uçabilir, duvarların arkasını görebilir , gelişmiş duyuları vardır, bir binayı kaldırabilecek kaslara , güneşi söndürebilecek soğuk nefese (bir çizgiromanda yapmıştı) ,kızı ötesi lazerli bakışa süper hıza sahiptir
(BU OLAY İNFİNİTY WARDAN ÖNCE YAŞANIYOR)(AYRICA AVNGERS YERİNE JUSTİCE LEAGUE OLAN BİR EVRENDE)
Bir aydır justice league ve thanos un ordusu arasında savaş devam ediyordu,cyborg thanos tarafından vücüdü ikiye ayrılarak öldürülmüştü , wonder womanın kılıcı kırılmış, ama hala savaşmaya devam ediyor, flash yerçekimsiz ortamda koşmaya çalışmaktan yorgun düşmüştü. aquaman gerçeklik taşını çalarak atlantise götürmüş ve her ihtimakle karşı başında nöbet bekliyordu. Batman ve süpermanse uzay üssünde bir plan yapma peşindeydiler. tek yapmaları gerekenin thanosun ordusunu bstmanın üstüne çekicek böylece süpermenle thanos baş başa kalabileceklerdi. batman nightwing ve robini çağırdıktan sonra planı uygulamaya başladılar. batman robin nightwing üçlüsü harekete geçti ve 4 nöbetçiyi etkisiz hale getirdiler . nöbetçilerden birisi ölmeden önce alarmı çaldı ve bir anda karşılarında 300 kişilik bir orduyla karşılaştılar. geri çekilmeyi düşünen nightwing ve robin , batmanın ordunun içine attığı bomba ile fikirden vazgeçip ordunun dikkatini dağıtmaya başladılar.Bu sırada olayları tahtından izleyen thanos süpermanın yanına geliceğini anladı. ancak tam tahtından kalcıcakken tahtı arkadan gelen bir yumrukla paramparça oldu. süperman tam ikinci yumruk için gelirken thanosun yerinde olmadığını farketti ve sırtında sert bir yumruk yedikten sonra yıkılmamasına rağmen ardından gelen enerji patlamasıyla yere düştü. yüzüstü yerde yatarken thanos son yumruğu vuyrup işi bitirecekken vurucağı elini donduran süperman thanosun yüzüne çok sert bi yumruk atar kalkmasına izin vermeden 2 yumruk daha atar.thanosun gözlerini kzılötesi ışıklarla yakarak kör eder .ancak süperman thanosun enerji patlamasından aldığı hasarın etkisiyle tekrar yorgun olduğunu isseder ve thanosun yanından uzaklaşıp batmana yardıma gider.
bana kalırsa süperman kazanır taşlar olmadan ama işi gerçekten zor. thanosun yeniceğini düşünen arkadaşlara lafım yok ama süpermanın üçlerini justice league de görmüştük zaten . thanosun gücünü infinity de taşlarla beraber gördük.taşlar olsaydı süpermanın kazanamayacağının farkıdayım
instagram:kaanlandin
yeni bölüm fikirlerinizi yoruma beğendiyseniz oyla tulşuna basabilirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DC VE MARVEL KARAKTERLERİ
Randomarkadaşlar dc ve marvel karakterlerini yazabildiğim kadar yazıcam iyi okumalar