Alisveris merkezinin onune geldigimizde taksiden indik ve parayi nora odemisti sonra ilk olarak MAVI ye girdik nora kabanlara bakarken ben ustlere baliyordumaviden nora bir ust iki alt aldi bense iki ust bir tanede elbise almistim boylelikle oradan cikmistik simdi de LCW ye girmistik ben oradan bir kirka ve bir boyunluk ile ciktim nora ise ; bir mont ve bir corap takimi alip cikti sonra oradan ayrildik son olarak da COLIN'S e gelmistik ben burdan siyah gomlek , siyah deri bir bot ve bir lacivert sirt cantasi almistim sonra aciktigimizi fark etmistik cunku sabahtan beri bisey yemiyorduk sonra orada bulunan Dominos ' a gittik ikimiz de birer pizza ve kola.istemistik onlarida yedikten sonra biraz yorgunluk cokmustu bir taksi cagirip eve donkustuk ilk ince ben olarak sirayla dusa girmistik ben ciktiktan sonra nora girmisti ben kitabimi alip okumaya baslamistim evet bu kitabi yazin acilan fuardan almistim kitabin adi Sirlarla Dolu Ev idi biraz korkutucu biraz aksiyonluydu bende nora cikana kadar 50. sayfaya gelmistin ve uykum gelmisti noraya yorgun oldugumu ve uykumn oldugunu soyledikten sonra odama gittim ve yattim ...
Bu bolum nasildi yorumlar lutfen !!!
Medyadaki alisverise giderken ki kombinim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ileri Zeka :)) ( Duzenleniyor ... )
ChickLitIcerigi - Komik -Eylenceli -Stress -Heyecan -Azicik korku LUTFEN BUNU OKUYUN !!!