Pazartesi gunuydu okula gitmek iicin erken kalkmistim sonra okul kiyafeti olmadigi icin serbest kiyafet giyip cantami aldim kis oldugu icin pogmantodan montumu ve ayakkibilarimi alip disari ciktim . O arada bana dogru gelen kopekten korkup iceri girdim noraya olanlari anlattim bana sadece guldu . evden ciktigimda disarida noranin beni bekledigini gordum ve ona yoneldim Biraz sonra okula gelmistik ..
Okula girdigimde yanimda nora oldugu icin utanmamistim ayricalikla evdeyken yasadigim talihsiz olaydan sonra norayla ayni sinifta oldugumuzu ogrendim ve mutlu oldum okulda birkac arkadasim ve birkac ogretmenimle tanismistim Eve donuss ;; ....
Eve geldigimizde bu yil kislik olarak bir kiyafetimizin bulunmadigini fark ettik biz de hemen ustumuzy deyistirdik ben jean bir tane dar pantolon ustune penyeden beyaz uzun tunik ayagima da kahverengi ugg uzun botlarimi giymistim nora ise ; ustune uzun penye kazaktan bir kirmizi elbise ve ustune siyah deriden bir ceket giymisti bir kucuk siyah sirt cantasi ve ayagina UGG nin soyah bir botunu giymisti evden cikmadan once zorluk olmasin diye bir taksi cagirdim taksi evinin onune geldiginde bende evden cikiyordum ...
ALISVERIS MERKEZINE GELDIK :))
Medyadaki Okul kombinim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ileri Zeka :)) ( Duzenleniyor ... )
Chick-LitIcerigi - Komik -Eylenceli -Stress -Heyecan -Azicik korku LUTFEN BUNU OKUYUN !!!