Ilk once gecelik satan bir yere girmistik bu fikir aklima benim Kacak gelinler dizisinden gelmisti onlarin yapacagi gibi birsey yapacaktik ...
kendime : pembe
louraya: mavi
Saly: mor
nora: sari ( haberi yok )
Aly : yesilAlmistik sonra ozentilik selfiesi cekmistik ..
Sonra kipadan biraz cips , cikolata , icecekler falan fistik oyle gecmisti sonra ozsute girip arti cikolatali pasta yemistik .
Sonrasi eve donus ...
Eve dondugumde nora hala uzgundu ona paketini verip yukari cikip ne varsa paketin icin de ona yapilacak islevi yapmasini istedim . ...
"tamam" dedi ama bilmiyorum.
giyinip geldi bizde coktan giyinmistik sonra sana bir daha suprisim var dedim ne dedi bende kizlari cagirdim esyalari hazirladim sonra gobek atip dans ettik sonra cerezleri yemeye basladik daha sonra yorulmaya basladigimizi hissetmistik nasil da agiriyordu heryerimiz gec vakit olmustu uyku cokmustu hepimiz bizim evde uyuya kalmisiz aly ve loura bizim tekli koltuklarda ben cift kisilik koltukta nora odasinda saly de koltukta uyumustu nasil oldugunu anlamamistik biz ...Allahtan yarin Pazardi o yuzden hicbir skinti yasamadik ben kahvalti icin bir markete giderken bir yerde hazir kaahvalti yemek takimlarini gordum ama icinde yemek vardi onlari yemek icin alip sonra geri veriliyormus.
Sasirmistim kizlardan sadece ben ve nora uyaniktik beraber o kahvalti takimini almaya gittik eve geldik gelirken 3 sise seftalili meyve suyu aldik .
Eve gittigimizde kizlarin uyandigini gormustuk ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ileri Zeka :)) ( Duzenleniyor ... )
ChickLitIcerigi - Komik -Eylenceli -Stress -Heyecan -Azicik korku LUTFEN BUNU OKUYUN !!!