V.HUGO- SÖZLER 1

23 7 2
                                    

~Öldükten sonra yaşamak istiyorsanız; Ya okumaya değer şeyler yazın, ya da yazılmaya değer şeyler yaşayın!

~İyi bir kadınla iyi bir erkek birlikte değildir. Çünkü kadınlar, kötü erkeklere aşık olup iyi erkeklerle dertleşir.

~Bazen alabileceğin en büyük intikam; affetmektir. Ve bazen karşıdakine verilebilecek en güzel cevap; gülüp geçmektir.

~Bir okul fazla yapın, bir hapishane eksiltmiş olursunuz.

~Herhangi birinin senden nefret etmesinin asıl nedeni; senin gibi olmak istediği halde asla senin gibi olamayacağını bilmesidir.

~Kalabalıklar her zaman tehlikelidir. İçinde ruhlarını ucuza satan alçaklar barındırır.

~Gözlerin en güzelleri, bazen en yalancılarıdır.

~Yarınlar hep güzel olacak derler bugünler de dünlerin yarını değil mi?

~Yalan zeka işidir, dürüstlük ise cesaret. Eğer zekân yetmiyorsa yalan söylemeye, cesaretini kullanıp dürüst olmayı dene.

~Hiç bir ordu, vakti gelmiş bir fikir kadar güçlü değildir.

~Kendisini idare edemeyen, başkasının emri altında yaşamaya mahkumdur.

~Desem, diyebilsem ki seviyorum seni, çılgınca aşığım sana. Ama demem, diyemem. Çünkü aramızda dağlar, denizler ve benim o kahrolası gururum var.

~İyi olmak kolaydır, zor olan adil olmaktır. En mükemmel adalet ise vicdandır.

~Gülmek için mutlu olmayı beklemeyin belki de gülmeden ölürsünüz.

~Ölmek bir şey değil, yaşamamak korkunç.

Víctor Hugo

---------------

Şiir BenimleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin