Her ne kadar bu aşktan kaçmaya calışsamda bu aşk beni esir almıştı .
Evet bugün hava gerçekten çok güzelle benziyor diye mırıldandım yatağımda .
Bugün yeniliklerle dolu yeni bir gün hemen kalkıp hızlıca hazırlanmalıydım . Tabi benim hazirlanmam normal kızlar gibi saatlerce surmezdi . Ben kendime bakmayan bakımsız bir kızdım gerçekten .
Kahvaltı yaparak evden çıktım . Yolda yürüyordum , karşıdan karşıya geçerken bir korna sesi duydum gelen sese doğru döndüğümde korkudan donup kaldım tek yaptığım çığlık atmak olmuştu . Neyse ki araba tam zamanında frene basmisti. Arama fren yapmasa kimbilir ne olmuştu bana .
Ben öylece dururken hiç durmaksızın çalan araba korna sesiyle kendime geldim .
Araba çok lükstü ama içindeki insan neden dışarı çıkıp bana nasıl olduğumu bile sormuyor diye düşünürken bir sesle ilkildim .
Murat'ın ağzından ;
- Hey sen çekil şuradan yolu kapliyorsun demesiyle şaştım kaldım.
Kaldırıma çıktım hemen .Bu adama ne kadar sinirlensem söylensem azdı gerçekten ne saniyordu bu kendini .
Yolda sinirli bir halde yürüyordum okuluma yaklaşmıştım.
O da ne ? Dedim kendi kendime
Az önce bana çarpacak olan araba . içinden çıkan kişi okulumda ki kızların ilgisini baya bir çekmiş olmalıydı ki hepsinin ağzında o çocuk çok tatlı şu arabadan ineni gördün mü gibi laflar duyuyordum .
Bana doğru eylem geliyordu oda aynı şekilde çok heyecanlıydi diğer kızlar gibi .
Eylem ' in ağzından ;
- Ahh şu okulumuza yeni gelen çocuğu gördün mü ? Diyordu .
Duru' nun ağzından ;
Hayır görmedim ama az önce bana az kalsın carpacaktı o sinir bozucu odun dediğim de eylem in gözler faltaşı gibi açılmıştı .
Eylem 'in ağzından ;
- Ahh keşke bana carpsaydi .
Diyordu hayran hayran . Bunun bu tavrına sadece gülmüstüm . Ama gerçekten merak etmiştim artık şu Murat'ı . Ne kadar yakışıklı olursa olsun o merhametsiz , o kaba , o sinir bozucu herifin teki olmalı diye düşündüm .
Eylemin ağzından ;
- Hadi zil çaldı gidelim duru
Duru ' nun ağzından
- tamam gidelim bakalım
Sınıfa geldik ben tek oturuyordum orta sırada ve ders başladı . Sınıf kapısı çaldı içeri gelen mudur yardımcısı Gül Hanim di arkasından gelen kişi ahh kimdi o çok tatlı çok yakışıklı ilk defa bir erkek hoşuma gitmişti . taki sınıfta kızların bagirma sesi kendime getirdi
Sınıf ;
- o..oo , Murat , inanamıyorum bizim sınıfta diyorlardı .
Ne yani ilk hoşuma giden adam bu sinir bozucu , uyuz bana sabah arabayla çarpacak olan adamiydi diye düşünüp ellerimi istemsiz bir şekilde sıraya vuruyordum.
Müdür yardımcısı ağzından ;
- arkadaşınızla iyi gecinin buraya alismasina. Yardımcı olun , Diyordu.
Murat'a dönerek- hadi murat şu boş sıralardan birine otur diyordu.
Murat'ın ağzından ;
- Peki , hocam çıkmıştı.
Ahh inanmıyorum bu benim yanıma oturma dimi diyerek mırıldaniyordum. Hemen cantamı siramda olan boş yere koydum yanıma oturamasin diye ve kendim de iyice yayılmıştım . Murat oturacagi sıraya doğru ilerliyordu . Buna sevinmistim yanıma gelmiyordu . Tam içimden bir Ohh be çekmiştim ki.
Arkadaşlar devamı yarın inşallah beğenirsiniz :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim tek yokluğum; SEN
AcakAslında çok ta yakınında olan aşkı hep eliyle iten bir kızın hikayesi her ne kadar aşka inanmasa da çoktan aşka kapılarını aralamisti bile duru .